W 80 walizek dookoła świata to nazwa nowej akcji konkursowej, przygotowanej przez portal turystyczny Wakacje.pl. Już od 23 maja przez kolejnych 80 dni, internetowi turyści, którzy dokonają rezerwacji dowolnej wycieczki zagranicznej przez portal, będą mieli szansę wygrać wysokiej klasy walizkę podróżną.
Partnerem konkursu jest firma Titan, obecna na 29 europejskich rynkach. Patronat medialny nad akcją objęły serwis Podróże.pl i Wydawnictwo Edipresse Polska.
Zasady konkursu są proste. Wystarczy, że internauta wypełni formularz rezerwacyjny w Wakacje.pl, odpowie na łatwe i przyjemne pytanie – Czym są dla Ciebie podróże i następnie wyśle swoje zgłoszenie na adres konkursowy. Wyłanianie zwycięzców będzie odbywało się codziennie, a autor najbardziej oryginalnej z nich, otrzyma atrakcyjną walizkę podróżną. W każdy piątek, na specjalnie przygotowanej stronie internetowej będzie publikowana lista 7 zwycięzców z każdego konkursowego tygodnia. Internauci są coraz bardziej wymagający, wiedzą jak i gdzie szukać w Sieci, aby znaleźć odpowiednią dla siebie wycieczkę, a przy okazji złapać okazję i wygrać nagrodę. Dlatego zdecydowaliśmy, że naszych klientów będziemy rozpieszczać codziennie, jednocześnie nie zamęczając ich skomplikowanymi warunkami udziału w zabawie. Atrakcyjne walizki cieszą oko, wywołują pragnienie podróżowania i motywują do kolejnego skorzystania z naszych usług – mówi Aleksandra Kaźmierczak, koordynator akcji.
Marta Radzicka, rzecznik Wakacje.pl zapewnia, że dbałość o zadowolenie klientów jest dla portalu sprawą priorytetową. Jeszcze w kwietniu trwała promocja z okazji 7 urodzin firmy, dziś spółka zaskakuje nową akcją. Szeroko zakrojone działania konkursowe i promocyjne, stanowią nie tylko zachętę dla internautów, którzy pierwszy raz zakupili imprezę zagraniczną za pośrednictwem portalu, ale są również kolejną miłą niespodzianką dla stałych klientów, doskonale znających markę Wakacje.pl – stwierdza. Portal Wakacje.pl dysponuje dziś tysiącami zorganizowanych pakietów wycieczkowych dla określonych grup odbiorców. Na jego stronach znajdują się propozycje wyjazdów nie tylko dla miłośników plażowania, ale również dla zapalonych globtroterów. Jednak to, jaką ilością wycieczek dysponuje agent turystyczny staje się kwestią najmniej istotną. Na pierwszy plan wysuwają się natomiast profesjonalizm i doświadczenie internetowych sprzedawców oraz umiejętność stworzenia więzi emocjonalnej między sprzedawcą i klientem. Portal Wakacje.pl, który już od 7 lat buduje długofalowe relacje z internetowymi turystami, pod tym względem pozostaje niedościgniony, ale ze względu na dużą konkurencyjność internetowego rynku turystycznego, nie spoczywa na laurach i podejmuje kolejne działania w zakresie marketingu lojalnościowego. Jeszcze przed wakacjami zaproponujemy nowe atrakcje, które sprawią, że klienci poczują się zupełnie wyjątkowo – podsumowuje Radzicka.
Konkurs jak zapowiadają pracownicy portalu, stanowi preludium do szeregu atrakcji zaplanowanych na najbardziej gorące miesiące wakacyjne.
www.wakacje.pl
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.