Od 10 lipca pod adresem wkruk.pl/relacje można oglądać serwis poświęcony relacjom inwestorskim powstałej ponad 160 lat temu, najstarszej polskiej firmy jubilerskiej W. Kruk.
„Odpowiednie zarządzanie relacjami spółki z inwestorami jest bez wątpienia podstawą budowania pozytywnego wizerunku firmy. Świadomość zachodzących zmian sprawia, że investor relations na stałe wpisują się w kształtowaną w firmach strategię komunikowania. Ich podstawowym zadaniem jest wzbudzanie zaufania do firmy poprzez rzetelne prezentowanie jej sytuacji i planów strategicznych. Nasze doświadczenie, zdobyte podczas współpracy z klientami z branży finansowej dało nam dużo praktycznej wiedzy. Pozwala nam ona na traktowanie relacji inwestorskich jako elementu naszej spójnej strategii budowania wizerunku klienta w sieci. Nasze projekty gwarantują skuteczność, która bez wątpienia umacnia pozycje i podwyższa wartość przedsiębiorstwa klienta na rynku.” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia współpracuje z firmą W. Kruk od 2 lat. Serwis poświęcony relacjom inwestorskim, to po stworzeniu strony wkruk.pl trzecia wspólna realizacja.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.