Wakacje.pl – nowe kierunki rozwoju

Opublikowano: 24 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Ekspansję na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim, a także odświeżenie swojego portalu zapowiedzieli, podczas konferencji zorganizowanej 24 kwietnia w warszawskiej restauracji Lemongrass, szefowie Wakacje.pl.
Wakacje.pl to istniejący od 1999 r. portal oferujący przede wszystkim możliwość zakupienia ponad 200 tysięcy różnych wyjazdów w 96 destynacjach. W 2007 roku z ofert tych skorzystało prawie 40 tysięcy osób, a wartość sprzedanych wycieczek wyniosła 81 500 tysięcy złotych. Portal umożliwia także dzielenie się wrażeniami z podróży i wymianę doświadczeń na forum. Dysponuje również bazą 50 tysięcy opinii internautów o hotelach i obiektach zamieszczonych w ofertach.

Wakacje.pl - nowe kierunki rozwoju 1

Firma jest członkiem Polskiej Izby Turystyki i współpracuje z 120 największymi w Polsce touroperatorami. Jako pierwsza umożliwiła klientom pełną rezerwację i zakup wczasów on-line, bez potrzeby kontaktu z konsultantem.

Piątego maja Wakacje.pl wystartują w nowej odsłonie. Jej zaletą ma być bardziej przejrzysta struktura oraz łatwe wyszukiwanie ofert dzięki zupełnie nowej wyszukiwarce. Jeszcze większy nacisk położony zostanie na współtworzenie stron przez użytkowników, na przykład poprzez opinie o atrakcjach i rozrywkach dostępnych w danej miejscowości.

– Nowy portal to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy mają mało czasu i w związku z tym chętnie korzystają z naszych udogodnień i know-how – powiedziała Magdalena Krzywosińska, dyrektor ds. Marketingu Wakacje.pl

Wakacje.pl - nowe kierunki rozwoju 2

Firma chce być także liderem internetowej sprzedaży ofert turystycznych na Ukrainie. Obecnie finalizuje ona porozumienie z KP Media, jedną z największych spółek mediowych w tym kraju. Na czerwiec bieżącego roku planowany jest start platformy TravelMir.com.ua, mającej być odpowiednikiem polskiego serwisu. Trwają także zaawansowane dyskusje nad wprowadzeniem marki w Rumunii, co, łącznie z rynkami polskim i ukraińskim, oznaczałoby liczbę 110 milionów potencjalnych klientów.

relacja: Dawid Zaraziński

Hanna LaskowskaWakacje.pl – nowe kierunki rozwoju

Podziel się!

O autorze

hania