W wynikach finansowych 2002 roku serwis turystyczny Wakacje.pl wysunął się na pierwsze miejsce sprzedając usługi o wartości 3,5 mln. złotych. W bieżącym roku plany finansowe firmy ostrożnie przewidują wzrost sprzedaży o 75%, czyli do poziomu 6 mln. złotych.
80 % obrotów spółki stanowiły czartery, a pozostałą część sprzedaż wycieczek autokarowych oraz dojazd własny. Największe nasilenie sprzedaży zanotowano w maju, czerwcu i lipcu. Klienci najczęściej wyjeżdżali na wyspy greckie, do Egiptu, Turcji, Tunezji oraz na Dominikanę.
Miniony rok był czwartym rokiem istnienia portalu Wakacje.pl. Dynamiczny rozwój firmy jest wynikiem prowadzonej przez zarząd ostrożnej polityki finansowej unikającej nadmiernych inwestycji i umiejętnej współpracy z podwykonawcami. Wakacje.pl są firmą, która uniknęła przesądnego entuzjazmu związanego z rozwojem w Polsce usług on-line i nigdy nie poniosła strat finansowych. Rozwój portalu ma charakter stopniowy i trwały, o czym świadczy wzrastająca z roku na rok sprzedaż i systematycznie rosnące zyski (93 tys. PLN brutto – trzykrotny wzrost w stosunku do minionego roku). Spółka od początku istnienia nie była dofinansowana przez żaden podmiot zewnętrzny.
Portal udostępnia oferty blisko 90 touroperatorów, jako jedyny w polskim internecie. Wszystkie biura podróży dopuszczone do współpracy z portalem posiadają wszystkie wymagane zezwolenia, licencje i ubezpieczenia, co daje gwarancję rzetelnej usługi.
Jak podaje Mariusz Panek – Dyrektor Finansowy Wakacje.pl klienci mają bardzo duże zaufanie do zakupu ofert w naszym Portalu, czego efektem jest optymistyczny fakt, że 90 % klientów korzysta z usług Wakacje.pl ponownie. W związku z tym przewidujemy dalszy stabilny rozwój oparty na preferencjach użytkowników. Atutami naszego portalu pozostanie cały czas obsługi: szeroki wybór, wygoda i atrakcyjna oferta dostosowana do preferencji klienta.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...