W wynikach finansowych 2002 roku serwis turystyczny Wakacje.pl wysunął się na pierwsze miejsce sprzedając usługi o wartości 3,5 mln. złotych. W bieżącym roku plany finansowe firmy ostrożnie przewidują wzrost sprzedaży o 75%, czyli do poziomu 6 mln. złotych.
80 % obrotów spółki stanowiły czartery, a pozostałą część sprzedaż wycieczek autokarowych oraz dojazd własny. Największe nasilenie sprzedaży zanotowano w maju, czerwcu i lipcu. Klienci najczęściej wyjeżdżali na wyspy greckie, do Egiptu, Turcji, Tunezji oraz na Dominikanę.
Miniony rok był czwartym rokiem istnienia portalu Wakacje.pl. Dynamiczny rozwój firmy jest wynikiem prowadzonej przez zarząd ostrożnej polityki finansowej unikającej nadmiernych inwestycji i umiejętnej współpracy z podwykonawcami. Wakacje.pl są firmą, która uniknęła przesądnego entuzjazmu związanego z rozwojem w Polsce usług on-line i nigdy nie poniosła strat finansowych. Rozwój portalu ma charakter stopniowy i trwały, o czym świadczy wzrastająca z roku na rok sprzedaż i systematycznie rosnące zyski (93 tys. PLN brutto – trzykrotny wzrost w stosunku do minionego roku). Spółka od początku istnienia nie była dofinansowana przez żaden podmiot zewnętrzny.
Portal udostępnia oferty blisko 90 touroperatorów, jako jedyny w polskim internecie. Wszystkie biura podróży dopuszczone do współpracy z portalem posiadają wszystkie wymagane zezwolenia, licencje i ubezpieczenia, co daje gwarancję rzetelnej usługi.
Jak podaje Mariusz Panek – Dyrektor Finansowy Wakacje.pl klienci mają bardzo duże zaufanie do zakupu ofert w naszym Portalu, czego efektem jest optymistyczny fakt, że 90 % klientów korzysta z usług Wakacje.pl ponownie. W związku z tym przewidujemy dalszy stabilny rozwój oparty na preferencjach użytkowników. Atutami naszego portalu pozostanie cały czas obsługi: szeroki wybór, wygoda i atrakcyjna oferta dostosowana do preferencji klienta.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.