Firma Wakacje.pl dołączyła do internetowej sieci reklamowej Qnet. Sieć Qnet sprzedaje powierzchnię reklamową 18 domen turystycznych Portalu Wakacje.pl tj.: cypr.pl, grancanaria.pl, slowacja.pl, tunezja.pl, adriatyk.pl, dominikana.pl, egipt.pl, maroko.pl, turcja.pl, rodos.pl, majorka.pl, teneryfa.pl, korfu.pl, jordania.pl, malta.pl, riwiera.pl, seszele.pl oraz www.last-minute.pl. Wszystkie serwisy portalu będą sprzedawane w formie jednego pakietu reklamowego.
Każda turystyczna witryna prezentuje szczegółowe informacje turystyczne: opisy ciekawych miejsc i miejscowości, średnie temperatury, informacje dotyczące wymagań sanitarnych i granicznych oraz katalog ofert turystycznych, w tym również last minute. Wszystkie prezentowane oferty mają możliwość bezpośredniej rezerwacji online i zakupu przez Internet. Katalog ofert aktualizowany jest automatycznie każdego dnia. Na stronach umieszczane są wspomnienia i opinie zamieszczane bezpośrednio przez czytelników.
„Od początku naszej działalności w procesie doboru serwisów partnerskich koncentrowaliśmy się na podejściu „jakościowym”, a nie „ilościowym” . Cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Wakacje.pl, ponieważ spółka ta jest znaną marką na polskim rynku. – mówi Konrad Batory – odpowiedzialny za rozwój sieci w Qnet.
Nowa strategia rozwoju portalu Wakacje.pl w tegorocznym sezonie, polega na tworzeniu odrębnych domen turystycznych regionów i krajów świata najczęściej odwiedzanych przez polskich turystów. Spowodowało to znaczne zwiększenie powierzchni reklamowej, jaką dysponuje firma Wakacje.pl.
„To szansa na zaoferowanie dodatkowych, sprawdzonych informacji, przede wszystkim dla tych turystów, którzy nie kupili oferty przez wakacje.pl, a chcą dokładnie obejrzeć informacje o kraju lub regionie, mówi Mariusz Panek – Dyrektor Programowy i Finansowy portalu. Związaliśmy się z dynamicznym partnerem, jakim jest firma Qnet, która zaproponowała nam znakomite warunki. Mimo „trudnych czasów” reklamy internetowej nie mamy powodów do narzekań.”
http://www.wakacje.pl
http://www.qnet.com.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.