Wakacje.pl wciąż zaskakują internautów nowymi pomysłami. ’Z dzieciakami pod palmami’ to najnowsza akcja portalu, promująca zagraniczne pakiety rodzinne. Podjęte działania marketingowe to efekt ostatnich badań przeprowadzonych przez spółkę. O dużym zainteresowaniu ofertą rodzinną mówią liczby – 64% zapytań rezerwacyjnych, jakie wpłynęły do portalu w minionym sezonie, dotyczyło wyjazdów z dziećmi.
'Family holidays’ jest w Polsce coraz bardziej popularną formą spędzania urlopu, na którą decyduje się coraz szersze grono pasjonatów zagranicznych wojaży. Wakacje.pl dysponują 220 tysiącami ofert, z których blisko 85 tys. to propozycje wyjazdów do hoteli z udogodnieniami dla dzieci, w najciekawszych zakątkach świata. Wielofunckyjna wyszukiwarka pozwala na znalezienie oferty m.in. według ceny, typu promocji, standardu hotelu, a opisy ofert są wzbogacone o szczegółowe informacje na temat dziecięcych atrakcji. Większość obiektów opatrzona jest również rekomendacjami specjalistów ds. turystyki, którzy osobiście odwiedzili obiekty.
Rezerwacja wycieczek, jakimi dysponuje portal jest teraz możliwa również przez serwis maluchy.pl, z którym wakacje.pl nawiązały współpracę partnerską. Firmy prowadzą wspólne kampanie reklamowe, a rezerwacja wybranych ofert rodzinnych, prezentowanych na platformie wakacje.pl, jest również możliwa przez wspomniany serwis.
Podejmując współpracę z serwisami tematycznymi wybieramy jako partnerów wyłącznie wortale o dominującej pozycji na rynku. Z drugiej strony zwracamy uwagę na wysoki poziom merytoryczny zawarty na stronach. Oba te warunki spełniają wakacje.pl, dlatego nasz wybór padł właśnie na ten serwis – mówi Ilona Sokołowska, koordynator portalu maluchy.pl
Pracownicy wakacje.pl zadbali również o odpowiednie zaplecze merytoryczne serwisu. Cenionym przez internautów źródłem wiedzy na temat tego, gdzie najlepiej pojechać z dzieckiem, jest unikalne w Polsce, typowo wakacyjne forum dyskusyjne. Na jego łamach publikowane są praktyczne porady na temat tego, gdzie najlepiej pojechać z dzieckiem. Dzięki wyszukiwarce, można przeglądać jego zasoby m.in. pod względem słów kluczowych i tematów.
Jesteśmy jedynym w Polsce portalem w pełni otwartym na klienta i klienci to docenią. Wiedzą też, że na stronach forum mogą podyskutować na temat wyjazdów, a w bazie hoteli mają okazję zamieścić swoją opinię na temat obiektu, w którym wypoczywali – mówi Marzena Kurek, kierownik działu sprzedaży Wakacje.pl. Agenci turystyczni nie mogą konkurować cenami, więc odpowiednie relacje na poziomie internauta – portal oraz umożliwienie klientom dostępu do zróżnicowanych źródeł wiedzy jest bardzo istotne – dodaje.
Uzupełnienie stanowi dział vademecum turysty. Na jego stronach znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez rodziców pytania oraz specjalny dział poświęcony opiece lekarskiej, ubezpieczeniom oraz formalnościom związanym z wyjazdem malucha. Na klientów portalu wakacje.pl, w zbliżającym się sezonie letnim, czekają liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.