Wakacje.pl wciąż zaskakują internautów nowymi pomysłami. ’Z dzieciakami pod palmami’ to najnowsza akcja portalu, promująca zagraniczne pakiety rodzinne. Podjęte działania marketingowe to efekt ostatnich badań przeprowadzonych przez spółkę. O dużym zainteresowaniu ofertą rodzinną mówią liczby – 64% zapytań rezerwacyjnych, jakie wpłynęły do portalu w minionym sezonie, dotyczyło wyjazdów z dziećmi.
'Family holidays’ jest w Polsce coraz bardziej popularną formą spędzania urlopu, na którą decyduje się coraz szersze grono pasjonatów zagranicznych wojaży. Wakacje.pl dysponują 220 tysiącami ofert, z których blisko 85 tys. to propozycje wyjazdów do hoteli z udogodnieniami dla dzieci, w najciekawszych zakątkach świata. Wielofunckyjna wyszukiwarka pozwala na znalezienie oferty m.in. według ceny, typu promocji, standardu hotelu, a opisy ofert są wzbogacone o szczegółowe informacje na temat dziecięcych atrakcji. Większość obiektów opatrzona jest również rekomendacjami specjalistów ds. turystyki, którzy osobiście odwiedzili obiekty.
Rezerwacja wycieczek, jakimi dysponuje portal jest teraz możliwa również przez serwis maluchy.pl, z którym wakacje.pl nawiązały współpracę partnerską. Firmy prowadzą wspólne kampanie reklamowe, a rezerwacja wybranych ofert rodzinnych, prezentowanych na platformie wakacje.pl, jest również możliwa przez wspomniany serwis.
Podejmując współpracę z serwisami tematycznymi wybieramy jako partnerów wyłącznie wortale o dominującej pozycji na rynku. Z drugiej strony zwracamy uwagę na wysoki poziom merytoryczny zawarty na stronach. Oba te warunki spełniają wakacje.pl, dlatego nasz wybór padł właśnie na ten serwis – mówi Ilona Sokołowska, koordynator portalu maluchy.pl
Pracownicy wakacje.pl zadbali również o odpowiednie zaplecze merytoryczne serwisu. Cenionym przez internautów źródłem wiedzy na temat tego, gdzie najlepiej pojechać z dzieckiem, jest unikalne w Polsce, typowo wakacyjne forum dyskusyjne. Na jego łamach publikowane są praktyczne porady na temat tego, gdzie najlepiej pojechać z dzieckiem. Dzięki wyszukiwarce, można przeglądać jego zasoby m.in. pod względem słów kluczowych i tematów.
Jesteśmy jedynym w Polsce portalem w pełni otwartym na klienta i klienci to docenią. Wiedzą też, że na stronach forum mogą podyskutować na temat wyjazdów, a w bazie hoteli mają okazję zamieścić swoją opinię na temat obiektu, w którym wypoczywali – mówi Marzena Kurek, kierownik działu sprzedaży Wakacje.pl. Agenci turystyczni nie mogą konkurować cenami, więc odpowiednie relacje na poziomie internauta – portal oraz umożliwienie klientom dostępu do zróżnicowanych źródeł wiedzy jest bardzo istotne – dodaje.
Uzupełnienie stanowi dział vademecum turysty. Na jego stronach znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez rodziców pytania oraz specjalny dział poświęcony opiece lekarskiej, ubezpieczeniom oraz formalnościom związanym z wyjazdem malucha. Na klientów portalu wakacje.pl, w zbliżającym się sezonie letnim, czekają liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.