Z roku na rok obroty portalu turystycznego Wakacje.pl są dwa razy wyższe. W 2002 roku wyniosły 3,47 mln PLN, w 2003 roku 6,5 mln PLN, a tym roku, po zaledwie 9 miesiącach (3 pierwsze kwartały roku), wartość sprzedanych usług wyniosła dokładnie 13 231 947 PLN, natomiast zysk netto za ten okres to kwota 630 tys. PLN.
Od stycznia do września tego roku aż 7 tys. 347 osób skorzystało z ofert biur podróży za pośrednictwem portalu Wakacje.pl. Średnia wartość wycieczki na osobę wyniosła 1801 PLN. 86,7 % zakupionych wyjazdów stanowiły wycieczki samolotem, 8,3 % autokarem, natomiast 5% klientów portalu wybrało wycieczkę z własnym dojazdem.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.