Z roku na rok obroty portalu turystycznego Wakacje.pl są dwa razy wyższe. W 2002 roku wyniosły 3,47 mln PLN, w 2003 roku 6,5 mln PLN, a tym roku, po zaledwie 9 miesiącach (3 pierwsze kwartały roku), wartość sprzedanych usług wyniosła dokładnie 13 231 947 PLN, natomiast zysk netto za ten okres to kwota 630 tys. PLN.
Od stycznia do września tego roku aż 7 tys. 347 osób skorzystało z ofert biur podróży za pośrednictwem portalu Wakacje.pl. Średnia wartość wycieczki na osobę wyniosła 1801 PLN. 86,7 % zakupionych wyjazdów stanowiły wycieczki samolotem, 8,3 % autokarem, natomiast 5% klientów portalu wybrało wycieczkę z własnym dojazdem.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.