Sieć telefonii internetowej IPFON rozstrzygnęła konkurs „Wakacje z IPFON”. Autorzy wysłanych do IPFON pocztówek otrzymali nawet do tysiąca dodatkowych minut na swoje konta w sieci IPFON.
W drodze losowania IPFON nagrodził autorów wakacyjnych pocztówek bezpłatnymi doładowaniami kont. Główną nagrodę w postaci doładowania konta w IPFON pakietem 1000 minut otrzymał Pan Edward z Rzeszowa. Po 500 minut wygrali: Tomek z Wrocławia, Sławek z Rodzinką, Krystyna z Warszawy, Marek z Dąbrowy oraz Bartek z Krakowa.
Pakietem 250 minut zostało doładowanych kolejnych 25 kont. Listę laureatów uzupełniło 50 użytkowników, których wartość kont wzrosła o 100 minut. Inni klienci IPFON, którzy wysłali pocztówkę z wakacji do IPFON, otrzymali nagrodę gwarantowaną w wysokości 15 minut doładowania konta. Wszyscy nagrodzeni uczestnicy konkursu zorganizowanego przez IPFON otrzymali już nagrody na swoje konta. Informację o tym extra doładowaniu można odnaleźć w historii zasileń, w zakładce „Rozliczenia”, w systemie IPFON24.
Konkurs „Wakacje z IPFON” miał na celu przypomnienie klientom IPFON, że mogą zabrać na wakacje swoją bramkę VoIP lub telefon IP, podłączyć je do gniazdka internetowego np. w hotelu, w którym się zatrzymają, a potem dzwonić po stawkach IPFON (9 gr. brutto za minutę połączenia, naliczanie sekundowe), bez względu na to, czy są nad Bałtykiem, czy w Egipcie. Konkurs miał także przypominać, że klienci sieci IPFON mogą na czas wyjazdu skonfigurować specjalny program, tzw soft-phone, a potem rozmawiać przez słuchawki i mikrofon podłączone do dowolnego komputera z dostępem do Internetu.
Konkurs zaowocował ogromną ilością kartek z wakacyjnymi życzeniami, niekiedy o dużej wartości artystycznej – z rymowankami oraz z muszelkami.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.