Polski Internet Komórkowy zaprasza do niekonwencjonalnej, premiowanej atrakcyjnymi nagrodami, zabawy walentynkowej.
Na stronach serwisów mobile.net.pl , sms.mania.pl oraz na łamach tygodnika ANGORA odbywać się będzie w dniach od 10 do 14 lutego „Walentynkowa Zabawa SMS-owa”. Skierowana jest ona do wszystkich osób, które pragną sprawić niespodziankę ukochanej osobie i przesłać jej „sms-ową walentynkę”.
Zabawa odbywać się będzie w dwóch etapach. W pierwszym do rywalizacji staną autorzy przesyłanych sms-em życzeń. Treść życzeń (każde z odrębnie nadanym numerem) będzie na bieżąco publikowana na stronach serwisów www.mobile.net.pl i www.sms.mania.pl. Nagrody otrzymają Ci autorzy, którzy wykażą się największą kreatywnością, wyobraźnią i poczuciem humoru. Automatycznie odrzucane będą treści wulgarne.
Etap drugi dotyczy bezpośrednio nadesłanych i ponumerowanych życzeń, które będą znajdować się na stronach wymienionych serwisów. Nagrody otrzymają „wybrańcy losu”, którzy wybraną przez siebie ze stron serwisów mobile.net.pl i sms.mania.pl „sms-ową walentynkę” z odpowiednim numerem prześlą w dniu 14 lutego pod numer wybranej przez siebie ukochanej osoby.
Uczestnicy zabawy mają szansę otrzymania niezwykle atrakcyjnych nagród. Do zdobycia są: nowoczesne telefony komórkowe (Sagem, Trium), zestawy akcesoriów telefonicznych, plecaki i czapki firmowe, zestawy biżuterii, walentynkowe zestawy płyt kompaktowych i kosmetyki.
Sms-y przesyłać mogą użytkownicy sieci ERA, IDEA, PLUS oraz posiadacze telefonów funkcjonujących w systemie pre-paid (Tak Tak, Pop, Simplus).
http://www.mobile.net.pl
http://www.sms.mania.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.