Wallabee – premiera gry lokalizacyjnej

Opublikowano: 20 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Co powiesz na połączenie Foursquare i gry? Twoim zadaniem jest znajdowanie przedmiotów w wybranych lokalizacjach. Jeśli niebawem zobaczysz ludzi z telefonami zatrzymujących się na środku ulicy, to znaczy, że projekt odniósł sukces.

Początkowo myślałem, że recenzja takiej gry bardziej nadaje się na piątek, kiedy to opisuję nieco lżejsze aplikacje. Jednak mocne przełożenie biznesowe wskazuje na to, że Wallabee to nie tylko rozrywka, ale pieniądze i rywalizacja.

Cel gry jest banalny – musisz wypełniać misje, czyli kompletować przedmioty, które znajdziesz na … ulicy. Będą to przychodnie, muzea, kina, parki, przystanki autobusowe, sklepy czy stacje benzynowe. Możesz też odnaleźć wirtualną walutę – honeycoms – niezbędną do kupna niektórych przedmiotów.

Po dwóch dniach spędzonych z grą muszę powiedzieć, że mocno wciąga. Na tyle, że dziś do biura jechałem dłuższą trasą, żeby odwiedzić więcej miejsc ;)

Aplikacja jest darmowa, jednak w grze możemy kupić pakiet pozwalający nam na powiększenie „plecaka” i znajdowanie większej ilości wirtualnej waluty. Dodatkowo możemy dokupić wirtualną walutę. Wallabee jest do pobrania z App Store, jednak przez pobraniem warto zajrzeć na stronę aplikacji i zapoznać się z zasadami. Niebawem wersja dla Androida!

Sylwester KozakWallabee – premiera gry lokalizacyjnej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.