Walutomat rozpoczyna kampanię promującą wymianę walut on-line

Opublikowano: 8 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do wymiany walut w serwisie Walutomat.pl. Działania będą prowadzone w internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.

Supermani_Walutomat

Kampania została podzielone na trzy dwumiesięczne etapy. W pierwszej kolejności kampania będzie prowadzona w internecie na serwisach ogólnotematycznych oraz portalach finansowych (m.in.: gazeta.pl, interia.pl, money.pl, bankier.pl). Za pomocą banerów, mailingów i artykułów Walutomat.pl będzie kładł nacisk na oszczędności, komfort i bezpieczeństwo wymiany online. Jak czytamy w informacji prasowej:

Głównym motywem kampanii są dwie postacie: kobieta i mężczyzna, którzy symbolizują superbohaterów korzystnych kursów wymian. Dzięki szybkim i wygodnym wymianom na platformie Walutomat.pl omijają wysokie kursy proponowane w tradycyjnych punktach wymiany walut – w kantorach i bankach. Dzięki platformie Walutomat.pl superbohaterowie zyskują od 3 do 6 proc. wartości każdej wymiany.

Od początku istnienia serwisu 65 tysięcy użytkowników wymieniło ponad 5 miliardów złotych. Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja WideOpen z Poznania.

Sylwester KozakWalutomat rozpoczyna kampanię promującą wymianę walut on-line

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.