Od 1 czerwca 2005 roku, serwis Wapacz.pl stał się własnością warszawskiej spółki EL2. Dotychczasowy właściciel serwisu – EnterNet sp. z o.o. objął zaś 30% udziałów w EL2. Tym samym fuzja, której rynek spodziewał się od dawna – stała się faktem. Od kilku bowiem lat, obie firmy ściśle współpracowały ze sobą przy realizacji dużych projektów.
EL2 to firma funkcjonująca na rynku m-biznesu, świadcząca usługi z zakresu: m-marketing’u, m-commerce’u, m-content’u oraz m-banking’u. EL2 łączy w sobie agencję zajmującą się marketingiem mobilnym oraz autora i producenta dedykowanych rozwiązań dla biznesu, wykorzystujących telefonię komórkową. Spółka jest również jednym z największych dostawców usług Premium SMS i MMS w Polsce. Klienci EL2 to m.in. Pepsi, Schöller, Wirtualna Polska, Pekao S.A., ING NN, PTC Era, Polkomtel.
Wapacz.pl to pionier rozwiązań przygotowanych z myślą o właścicielach serwisów internetowych oraz dostawca rozrywki mobilnej. Kilka tysięcy serwisów internetowych codziennie korzysta m.in. z systemu mikropłatności SMS, modułów do prowadzenia sond i głosowań SMS czy wreszcie prowadzenia infoserwisów dostarczanych tą samą drogą. Multimedia Wapacza tj. dzwonki, tapety czy gry Java, są dystrybuowane przez kilkaset serwisów internetowych w tym m.in. Wirtualną Polskę oraz Gazeta.pl.
'Połączenie z Wapaczem pozwala nam oferować kompleksowe usługi i w pełni kontrolować ich jakość. Oprócz wzmocnienia produktowego do naszego zespołu dołączają fachowcy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie technologii internetowych i mobilnej rozrywki. Wspólnie podołamy nie tylko każdemu zleceniu, ale stworzymy nową wartość na polskim rynku.’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2 sp. z o.o.
'Rezultaty fuzji Klienci dostrzegą natychmiast w postaci nowych lub ulepszonych produktów i usług. Uzupełniająca się oferta i kompetencje, wspólna realizacja kilkunastu dużych projektów, olbrzymie wzajemne zaufanie – po prostu musieliśmy się połączyć’ – mówi Wojciech Przyłęcki, Prezes EnterNet sp. z o.o. i nowy Dyrektor ds. Rozwoju Technologii w EL2.
'Rozwijamy się, bo patrzymy naprzód. Widzimy nie tylko szanse, ale i zagrożenia. Łączymy siły żeby wspólnie podołać wyzwaniom i rosnącym oczekiwaniom Klientów. Doświadczenie, technologia, kontent, kreacja – połączenie tych elementów gwarantuje sukces i zwiększenie udziałów w rynku. EL2 wszystkie te atuty posiada’ – podsumowuje Andrzej Ziemiński.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.