Od 1 czerwca 2005 roku, serwis Wapacz.pl stał się własnością warszawskiej spółki EL2. Dotychczasowy właściciel serwisu – EnterNet sp. z o.o. objął zaś 30% udziałów w EL2. Tym samym fuzja, której rynek spodziewał się od dawna – stała się faktem. Od kilku bowiem lat, obie firmy ściśle współpracowały ze sobą przy realizacji dużych projektów.
EL2 to firma funkcjonująca na rynku m-biznesu, świadcząca usługi z zakresu: m-marketing’u, m-commerce’u, m-content’u oraz m-banking’u. EL2 łączy w sobie agencję zajmującą się marketingiem mobilnym oraz autora i producenta dedykowanych rozwiązań dla biznesu, wykorzystujących telefonię komórkową. Spółka jest również jednym z największych dostawców usług Premium SMS i MMS w Polsce. Klienci EL2 to m.in. Pepsi, Schöller, Wirtualna Polska, Pekao S.A., ING NN, PTC Era, Polkomtel.
Wapacz.pl to pionier rozwiązań przygotowanych z myślą o właścicielach serwisów internetowych oraz dostawca rozrywki mobilnej. Kilka tysięcy serwisów internetowych codziennie korzysta m.in. z systemu mikropłatności SMS, modułów do prowadzenia sond i głosowań SMS czy wreszcie prowadzenia infoserwisów dostarczanych tą samą drogą. Multimedia Wapacza tj. dzwonki, tapety czy gry Java, są dystrybuowane przez kilkaset serwisów internetowych w tym m.in. Wirtualną Polskę oraz Gazeta.pl.
'Połączenie z Wapaczem pozwala nam oferować kompleksowe usługi i w pełni kontrolować ich jakość. Oprócz wzmocnienia produktowego do naszego zespołu dołączają fachowcy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie technologii internetowych i mobilnej rozrywki. Wspólnie podołamy nie tylko każdemu zleceniu, ale stworzymy nową wartość na polskim rynku.’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2 sp. z o.o.
'Rezultaty fuzji Klienci dostrzegą natychmiast w postaci nowych lub ulepszonych produktów i usług. Uzupełniająca się oferta i kompetencje, wspólna realizacja kilkunastu dużych projektów, olbrzymie wzajemne zaufanie – po prostu musieliśmy się połączyć’ – mówi Wojciech Przyłęcki, Prezes EnterNet sp. z o.o. i nowy Dyrektor ds. Rozwoju Technologii w EL2.
'Rozwijamy się, bo patrzymy naprzód. Widzimy nie tylko szanse, ale i zagrożenia. Łączymy siły żeby wspólnie podołać wyzwaniom i rosnącym oczekiwaniom Klientów. Doświadczenie, technologia, kontent, kreacja – połączenie tych elementów gwarantuje sukces i zwiększenie udziałów w rynku. EL2 wszystkie te atuty posiada’ – podsumowuje Andrzej Ziemiński.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...