Od 1 czerwca 2005 roku, serwis Wapacz.pl stał się własnością warszawskiej spółki EL2. Dotychczasowy właściciel serwisu – EnterNet sp. z o.o. objął zaś 30% udziałów w EL2. Tym samym fuzja, której rynek spodziewał się od dawna – stała się faktem. Od kilku bowiem lat, obie firmy ściśle współpracowały ze sobą przy realizacji dużych projektów.
EL2 to firma funkcjonująca na rynku m-biznesu, świadcząca usługi z zakresu: m-marketing’u, m-commerce’u, m-content’u oraz m-banking’u. EL2 łączy w sobie agencję zajmującą się marketingiem mobilnym oraz autora i producenta dedykowanych rozwiązań dla biznesu, wykorzystujących telefonię komórkową. Spółka jest również jednym z największych dostawców usług Premium SMS i MMS w Polsce. Klienci EL2 to m.in. Pepsi, Schöller, Wirtualna Polska, Pekao S.A., ING NN, PTC Era, Polkomtel.
Wapacz.pl to pionier rozwiązań przygotowanych z myślą o właścicielach serwisów internetowych oraz dostawca rozrywki mobilnej. Kilka tysięcy serwisów internetowych codziennie korzysta m.in. z systemu mikropłatności SMS, modułów do prowadzenia sond i głosowań SMS czy wreszcie prowadzenia infoserwisów dostarczanych tą samą drogą. Multimedia Wapacza tj. dzwonki, tapety czy gry Java, są dystrybuowane przez kilkaset serwisów internetowych w tym m.in. Wirtualną Polskę oraz Gazeta.pl.
'Połączenie z Wapaczem pozwala nam oferować kompleksowe usługi i w pełni kontrolować ich jakość. Oprócz wzmocnienia produktowego do naszego zespołu dołączają fachowcy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie technologii internetowych i mobilnej rozrywki. Wspólnie podołamy nie tylko każdemu zleceniu, ale stworzymy nową wartość na polskim rynku.’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2 sp. z o.o.
'Rezultaty fuzji Klienci dostrzegą natychmiast w postaci nowych lub ulepszonych produktów i usług. Uzupełniająca się oferta i kompetencje, wspólna realizacja kilkunastu dużych projektów, olbrzymie wzajemne zaufanie – po prostu musieliśmy się połączyć’ – mówi Wojciech Przyłęcki, Prezes EnterNet sp. z o.o. i nowy Dyrektor ds. Rozwoju Technologii w EL2.
'Rozwijamy się, bo patrzymy naprzód. Widzimy nie tylko szanse, ale i zagrożenia. Łączymy siły żeby wspólnie podołać wyzwaniom i rosnącym oczekiwaniom Klientów. Doświadczenie, technologia, kontent, kreacja – połączenie tych elementów gwarantuje sukces i zwiększenie udziałów w rynku. EL2 wszystkie te atuty posiada’ – podsumowuje Andrzej Ziemiński.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.