Warka – miara prawdziwego piwa

Opublikowano: 4 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W najnowszej kampanii reklamowej Warka zdradza tajemnicę smaku prawdziwego piwa. Od 1 maja br. w 38. miastach Polski można znaleźć rozwiązanie zagadki niepowtarzalnego smaku Warki.

Złocista szyszka chmielowa tworząca się ze świeżo nalanego do szklanki piwa sugeruje rozwiązanie, które potwierdza hasło kampanii: To chmiel decyduje. O czym? To jasne – o goryczce, która w opinii wszystkich miłośników złotego trunku jest miarą prawdziwego piwa.

W pierwszej odsłonie kampanii wizerunkowej sekret wyjątkowego smaku Warki ujawniony zostanie na billbordach i siatkach wielkoformatowych. Już wkrótce chmielowa opowieść pojawi się również w telewizji. Nowy spot, emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych, będzie pierwszym z dwóch filmów reklamowych budujących w 2009 roku piwną wiarygodność Warki.

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna. W sklepach detalu nowoczesnego i tradycyjnego znaleźć można zestawy piwne. Kartonowe opakowania kryją szklankę, unikatowy otwieracz i wyjątkową, metalową podkładkę.

Kreacja: agencja reklamowa Just, zakup mediów: dom mediowy Media Concept.

Hanna LaskowskaWarka – miara prawdziwego piwa

Podziel się!

O autorze

hania