W ostatnich tygodniach na froncie wojny między Yahoo! a Microsoftem było dość spokojnie. Atmosferę podgrzał jednak we wtorek analityk Citigroup Mark Mahaney, który zasugerował, że gigant z Redmond przygotowuje nową, wyższą ofertę przejęcia amerykańskiego portalu – podało Mashable.
Mahaney powiedział, że spodziewa się wyceny na poziomie 34 USD za akcję (wcześniej było to 31 USD). Oznacza to, że wartość Yahoo! wzrosła od początku lutego o 4 miliardy dolarów. Nowa wycena jest znacznie wyższa od tej, która obowiązuje na giełdzie, gdzie akcje serwisu kosztują niecałe 29 USD.
Analityk Citigroup stwierdził, że głównym czynnikiem możliwego wzrostu oferty MS jest desperackie poszukiwanie przez Yahoo! alternatyw. I choć większość potencjalnych inwestorów dawno się wycofała, na placu boju pozostał Time Warner. Gigant z Redmond nie chce stracić portalu na rzecz tego koncernu medialnego i stąd najpewniej podniesie stawkę.
Tymczasem Yahoo! nadal w błyskawicznym tempie wprowadza nowe usługi i serwisy. Najnowsza zmiana dotyczy strony głównej, którą poddano liftingowi – po raz pierwszy od maja 2006. Logo zostało przeniesione na środek strony – znajdowało się tam już w latach dziewięćdziesiątych.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.