Najlepsze blogi, strony prywatne i społecznościowe zostaną nagrodzone w trzeciej edycji Webstarfestival. Witryny niekomercyjne są przyjmowane do konkursu na preferencyjnych zasadach. Zgłoszenia do 27 października.
Konkurs pozwala każdemu kto posiada własną stronę lub blog dowiedzieć się co o projekcie sądzą Internauci oraz jak oceniają go eksperci. Wśród 26 kategorii Webstarfestival 3.0 są cztery kategorie preferowane:
Blogi: Akademia Internetu i Internauci ocenią strony publicznych pamiętników internetowych prowadzonych na stronach WWW, mające postać pisanych na bieżąco notatek opatrzonych datą.
Strony społecznościowe: To witryny będące internetowym miejscem spotkań ludzi poszukujących nowych znajomości i przyjaźni. Dzięki szerokiemu wachlarzowi udostępnionych narzędzi komunikacyjnych pozwalają zawierać kontakty w najwygodniejszych dla użytkowników formach: fora dyskusyjne, e-mailie, SMSy, wpisy do księgi gości itp.
Strona prywatna: Niekomercyjne witryny osób prywatnych, hobbystyczne, tematyczne etc.
Strona społeczna: Strony instytucji społecznych, stowarzyszeń, NGO, społeczności internetowych, niekomercyjnych inicjatyw.
Gala finałowa, na której zostaną ogłoszone wyniki, odbędzie się 5 grudnia 2007 roku w Fabryce Trzciny w Warszawie. W konkursie przyznawane są Webstary dla najlepszych stron internetowych, nagrody internautów, statuetka specjalna dla Człowieka Roku Polskiego Internetu oraz po raz pierwszy Grand Webstar Creative.
www.webstarfestival.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.