PayU wchodzi na rynek węgierski, jest to kontynuacja dotychczasowej strategii rozwoju marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Węgry są kolejnym krajem – po Czechach, Polsce i Rumunii – w którym będzie można realizować płatności w sieci za pośrednictwem PayU. PayU debiutuje na dwóch wiodących platformach internetowych – Vatera i TeszVesz – obsługiwanych przez allegroup.hu. W rezultacie ich użytkownicy zostaną objęci nowym systemem płatności internetowych.
– Bazując na współpracy z Vatera i TeszVesz pracujemy nad wprowadzeniem marki PayU jako godnego zaufania i wartościowego systemu płatności internetowych. Wpłynie to korzystnie nie tylko na węgierski e-commerce, ale także na komfort użytkowników, którzy mają szansę na poznanie wygodnego sposobu płatności – mówi András Deák, Business Manager of PayU Hungary Ltd.
Zarówno zakupy w sieci, jak i płatności internetowe, mają na Węgrzech coraz więcej zwolenników, w związku z tym rynek ten otwiera przed PayU duże możliwości.
– Wejście na rynek węgierski to wielkie wyzwanie dla nas, ponieważ była to inwestycja zagraniczna bezpośrednio wynikająca ze strategii rozwoju Grupy PayU – mówi Piotr Posadzy, International Manager at PayU S.A.
– Mamy nadzieję, że podobnie jak w Polsce, usługi PayU staną się na Węgrzech bardzo popularne, co pozwoli spółce osiągnąć tytuł lidera na tamtejszym rynku płatności online – dodaje Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.
Obecnie na Węgrzech zarejestrowanych jest 2 700 sklepów internetowych, które zapewniają PayU duży zasięg działania. Spółka będzie zabiegała o uznanie ponad 3,5 mln węgierskich internautów.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.