Mobijoy! zaprezentował agencyjną stronę lajt przygotowaną dla telefonów komórkowych. Premiera witryny zbiega się z wyróżnieniem spółki dwoma nagrodami Golden Arrow – za mobilną stronę promocyjną dla marki West oraz projekt Mobilne Flagi Tyskie, również wykorzystujący dostęp do internetu za pomocą telefonu komórkowego.
Pod adresem m.mobijoy.pl znaleźć można bieżące informacje, wykaz zrealizowanych projektów oraz Who is Who – opis kompetencji zawodowych i poza zawodowych pracowników wraz ze zdjęciami a także dane adresowe.
Marketing mobilny, w którym specjalizuje się mobijoy! to nie tylko SMS/MMS, bluetooth, fotokody czy m-kupony, to także coraz częściej strony internetowe przygotowane do przeglądania za pomocą komórek. Spadek cen za mobilny internet oraz zwiększenie zainteresowania użytkowników usługami dodanymi sprzyjać będzie rozwojowi witryn i treści dostępnych z poziomu telefonu komórkowego.
Strona internetowa zaprojektowana dla telefonów komórkowych to także ważny element komunikacji marketingowej. Potwierdzeniem tego faktu jest wyróżnienie projektu Make it your summer zrealizowanego dla marki West, w którym interakcja z konsumentami opierała się na innowacyjnym mixie mediów mobilnych. Obok witryny lajt zastosowano także SMS, IVR (historia opowiadana przez lektora) oraz film – mobilne video do oglądania w komórce, mówi Borys Wróbel, group account director mobijoy!
W tegorocznej edycji prestiżowej Golden Arrow w kategorii marketing mobilny nagrodzone zostały dwa projekty, które zrealizował mobijoy! Wyróżnienia zdobyła wspomniana kampania dla marki West, a także Mobilne Flagi Tyskie. W tym projekcie po raz pierwszy w Polsce wykorzystano możliwość stworzenia tylko z wykorzystaniem telefonu komórkowego własnej, unikatowej bo spersonalizowanej tapety na komórkę z motywem flagi Tyskie, która jest doskonale rozpoznawana przez większość Polaków.
Strona lajt: m.mobijoy.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.