GG 10 to rozszerzona komunikacja, która po etapie kilku tygodni testów trafi do milionów Polaków jako wersja stabilna. W testach weźmie od dzisiaj udział 10 tysięcy osób.
Gadu-Gadu to jeden z najpopularniejszych od lat sposób komunikacji wśród polskich internautów. Miesięcznie z GG korzysta ponad 10 milionów osób. Dziennie na Gadu-Gadu spędza czas kilka milionów internautów, w domu, w pracy, w szkole. W GG 10 producent położył nacisk na wielomilionową społeczność użytkowników, którzy mogą teraz odkrywać między sobą możliwości Internetu z poziomu komunikatora.
Dzięki najnowszej wersji GG 10 sposób komunikacji wyjdzie poza tradycyjne rozmowy – użytkownicy (na razie testerzy) mogą korzystać teraz ze wspólnych galerii i gier online, rozbudowanych awatarów, usługi GG Live umożliwiającej obserwowanie aktywności znajomych, wygodnej klawiatury telefonu, zintegrowanej telefonii komórkowej GaduAIR, radia, portalu i wielu innych pożytecznych usług w codziennej komunikacji.
Dostępne w GG 10 jest m.in.:
• Gadu Foto – galerie zdjęć w komunikatorze (oparte na gadufoto.pl)
• awatary – tworzenie własnych awatarów (z pliku, kamerki, kreatora centrumawatarow.pl)
• gry on-line – wspólne granie z poziomu komunikatora
• GG Live – obserwowanie na bieżąco znajomych
• rozbudowane archiwum rozmów (tekst, głos, wideo, przesłane pliki)
• automatyczny eksport i import kontaktów GG
• wirtualne prezenty (np. z okazji urodzin)
• nowy odtwarzacz radia Open.FM (wraz z wiadomościami ze świata muzyki)
• portal gadu-gadu.pl – wiadomości z kraju i ze świata
• rozbudowany hoover (przypisany do kontaktu)
• wiele usprawnień i funkcjonalności.
GG 10 to duży krok komunikatora w kierunku usług opartych o przeglądarkę internetową. Teraz więcej opcji w komunikatorze jest dostępnych za pomocą wbudowanej przeglądarki stron WWW (Webkit) lub za pomocą domyślnej, ustawionej przez użytkownika. Jednocześnie GG nie wymaga już do otwierania linków przeglądarki Internet Explorer.
W GG 10 zastosowano bezpieczne szyfrowanie profilu. Profil użytkownika może być szyfrowany innym hasłem, niż to przypisane do numeru GG. Użytkownicy najnowszej wersji GG 10 nie będą też musieli pilnować aktualizacji programu – komunikator sam ich powiadomi, gdy tylko pojawi się najnowsza wersja. Wówczas jednym kliknięciem użytkownik będzie mógł szybko zaktualizować komunikator. Dzięki temu wzrośnie nie tylko dostępność nowych usług, kompatybilność, ale i bezpieczeństwo. Znane z poprzednich wersji możliwości blokowania wiadomości od nieznajomych, czy też nie pokazywania linków od nieznajomych są nadal dostępne i w każdej chwili może je włączyć użytkownik.
Udostępniona dzisiaj wersja testowa przeznaczona jest na system Windows. W najbliższych miesiącach zostaną wydane wersje GG 10 także na inne systemy: Mac OS i Linux. W wersji stabilnej GG 10 pojawią się kolejne nowe usługi rozszerzające komunikację pomiędzy użytkownikami.
Gadu-Gadu 10 jest kompatybilne z poprzednią, stabilną wersją komunikatora „Nowe Gadu-Gadu”. Docelowo, po zakończeniu testów, „Nowe Gadu-Gadu” zostanie zastąpione przez GG 10.
Aktualne informacje o GG 10 publikowane są na oficjalnym mikroblogu Blip: http://gadugadu10.blip.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.