PlusGSM oraz Idea zamierza niebawem swoim abonentom zaoferować usługę bezprzewodowego dostępu do sieci Internet w oparciu o technologię WLAN (Wireless Local Area Network).
Stosowany jest przede wszystkim do wymiany danych pomiędzy urządzeniami np. laptop czy PDA (Personal Digital Assistant). Główną grupę użytkowników tego typu sieci bezprzewodowej tworzą posiadacze laptopów z kartami WLAN (najczęściej PCMCIA) lub palmtopów z wbudowaną karta WLAN w standardzie WiFi.
PlusGSM planuje do końca roku uruchomienie usługi w kilkunastu obiektach (kawiarnie, centra handlowe i hotele). Polkomtel podejmując budowę sieci opartych o technologię WLAN uważa, że docelowo będzie ona stanowiła uzupełnienie sieci GPRS i UMTS, a użytkownik za kilka lat nie będzie musiał wybierać technologii dostępu (WLAN/UMTS/GPRS), lecz urządzenia sieciowe będą dbały o dostarczenie pożądanej usługi w najbardziej dogodny sposób.
Idea szczegóły swojej oferty przedstawi w najbliższych tygodniach, rzecznik Idei Jacek Kalinowski przyznaje jednak, że „wspólnie z naszymi partnerami (największe firmy IT) prowadzimy obecnie zaawansowane prace nad przygotowaniem optymalnej koncepcji wykorzystywania technologii WiFi (WLAN) przy uwzględnieniu specyfiki polskiego rynku (zwł. biznesowego)”.
źródło: gsmonline/expander
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.