Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązuje współpracę z serwisem wiara.pl. To czołowy wortal opiniotwórczy o tematyce religijnej w Polsce. Stanie się on uzupełnieniem oferowanego przez IDMnet pakietu premiumOpinie.
Wortal wiara.pl istnieje od 2001 roku. W ciągu ostatnich lat osiągnął pozycję głównego serwisu społeczno-religijnego w Polsce. Witryna jest adresowana zarówno do ludzi wierzących, poszukujących, jak i niewierzących. Celem twórców jest szybkie dostarczanie rzetelnych informacji na tematy związane ze społeczeństwem, religią oraz życiem Kościoła. Służy temu dział wiadomości oraz obszerna baza wiedzy.
Wiara.pl chce nie tylko pełnić rolę typowo informacyjną, ale także wykorzystywać internet do ewangelizacji osób świeckich. Istotnym elementem serwisu jest jego interaktywność – użytkownicy mogą zadawać redaktorom pytania na temat religii. Działa czat, a także największe tego rodzaju w polskiej sieci forum dyskusyjne.
„Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z wiara.pl ponieważ jest to najważniejsze internetowe medium opiniotwórcze o charakterze religijnym. Obecność tego wortalu w naszej ofercie stanowić będzie istotne uzupełnienie pakietu premiumOpinie, w skład którego wchodzą już polityka.pl, wprost.pl czy press.pl” – mówi Karol Kowalski, Affiliate & Marketing Director sieci IDMnet.
Serwis odwiedza średnio ponad 200 tysięcy użytkowników (UU), którzy generują około 5 milionów odsłon. Ludzie ci zbudowali wokół wortalu dynamicznie rozwijającą się społeczność złożoną z osób świeckich, księży, katechetów, nauczycieli, dziennikarzy, a także wyznawców religii innych niż katolicka. Kilka razy w roku organizowane są zloty i spotkania.
Właścicielem witryny wiara.pl jest Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”, które zarządza także stronami malygosc.pl i goscniedzielny.pl – również objętymi współpracą z IDMnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.