Wideo w ofertach pracy na GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl wprowadza materiały wideo w treści ogłoszeń rekrutacyjnych. Nowa propozycja serwisu jest odpowiedzią na potrzeby kandydatów, którzy chcą bardziej bezpośredniego kontaktu z firmami, do których mają aplikować.

– Kandydaci, zanim przyjdą na rozmowę kwalifikacyjną, chcą wiedzieć w jakim środowisku przyjdzie im pracować. Słowa nigdy nie zastąpią obrazu. Dlatego załączając wideo do ogłoszeń postanowiliśmy dać naszym użytkownikom więcej wiedzy na temat firm, do których chcą składać swoje CV – mówi dr Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl. – Będziemy zachęcać pracodawców do umieszczania filmów w swoich ofertach pracy, ponieważ, jak pokazują badania, Polacy oczekują od firm bardziej bezpośredniej komunikacji.
Serwis nie wprowadza ograniczeń co do długości materiałów. Koszt oferty pracy wzbogaconej filmem będzie o 20% wyższy niż koszt standardowej oferty pracy publikowanej w serwisie.

W GazetaPraca.pl są już dostępne ogłoszenia rekrutacyjne z materiałem wideo przygotowanym przez Agorę – właściciela serwisu GazetaPraca.pl – które można zobaczyć pod adresem http://praca.gazetapraca.pl/200,4001,,487459,,ACCOUNT+MANAGER.html.

Jak pokazują badania, aż 90% Polaków oczekuje od firm bardziej bezpośredniej komunikacji*. Jednocześnie aż 36% z nas twierdzi, że korporacje w niewystarczającym stopniu dzielą się swoimi zyskami z pracownikami. – Każdego dnia ogłoszenia rekrutacyjne przeglądają tysiące osób. Dzięki materiałom wideo możemy bliżej poznać swoich przyszłych pracodawców, ale też firmy od których kupujemy usługi i produkty. Oferty pracy wzbogacone o wideo stają się jeszcze lepszym nośnikiem wizerunku zarówno korporacyjnego, jak i wizerunku pracodawcy – mówi Dorota Bachman.

* Badanie „Know. Przyszłość marki korporacyjnej”, Euro RSCG Poland.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top