Wideostacja: teledyskowa zabawa non – stop w Onet.pl

Opublikowano: 27 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wideostacja – nowy dział strefy muzycznej Onet.pl, jest wyjątkową propozycją dla wszystkich kochających zabawę przy wideoklipach czołówki wykonawców polskich i zagranicznych. Odbiorcy mogą oglądać teledyski „na okrągło”, bez konieczności wybierania kolejnego klipu. Wystarczy, że wybiorą kanał z ulubionym rodzajem muzyki.

Unikalną funkcjonalnością, którą oferuje wideostacja jest to, że internauci mogą sami tworzyć unikalne, własne listy ulubionych utworów.

Serwis oferuje teledyski pogrupowane w kanały tematyczne: pop, rock, metal, hip-hop, alternatywa oraz muzyka klubowa; przygotowano również specjalne kanały (m.in.: najnowsze hity, tylko polska muzyka, letnie przeboje, strefa tańca), gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.

Piotr Welc, dyrektor działu komunikacji marketingowej Grupy Onet.pl: w jubileuszowym, dziesiątym roku działalności użytkownicy otrzymują od nas kolejny multimedialny prezent, tym razem na dobry początek wakacji. Jak przystało na czołowe polskie multimedium, oferujemy teledyski z czołówek światowych list przebojów, największe hity – prezentowane zgodnie z konwencją najlepszych muzycznych telewizji, z zawsze gorącymi nowościami, powerplayami i – bez przerwy!

Recepta na zabawę dzieki Onet.pl jest bardzo prosta: wystarczy odkliknąć i… oglądać to, co się lubi, w jednym, dowolnie długim zestawie.

Według ostatnich dostępnych danych statystycznych, w marcu bieżącego roku z serwisu muzyka.onet.pl skorzystało 3 mln 229 tys użytkowników, którzy dokonali ponad 66 mln odsłon stron, spędzając na serwisie 1 mln 349 tys. godzin (Megapanel/PBI Gemius).

http://muzyka.onet.pl/wideostacja/

Sylwester KozakWideostacja: teledyskowa zabawa non – stop w Onet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.