Wirtualna Polska (wp.pl) podjęła współpracę z najpopularniejszym polskim magazynem o tematyce filmowej – miesięcznikiem „Film”.
Dotychczasową zawartość serwisu filmowego (film.wp.pl) uzupełniły dodatkowe, profesjonalne treści, niekomercyjne recenzje premier, biografie znanych i cenionych ludzi filmu
Bogatsza zawartość merytoryczna oraz wzajemna promocja stanowią podwaliny kooperacji Wirtualnej Polski – portalu o ponad 4 milionowym zasięgu z magazynem „Film” – najstarszym i najpopularniejszym miesięcznikiem poświęconym produkcji filmowej, ludziom kina, premierom
Od sierpnia serwis filmowy Wirtualnej Polski (www.film.wp.pl) wzbogaciła dodatkowa kategoria – Magazyn – stanowiąca internetową wersję znanego każdemu pasjonatowi kina miesięcznika „Film”. Korzystający z serwisu może zatem „zasiąść” obok „dziewięciu gniewnych ludzi”, dokonujących na łamach miesięcznika, a od sierpnia też w sieci, ostrej „oceny” wchodzących na ekrany produkcji. Obok sylwetki miesiąca, wywiadu numeru, minigalerii fotografii, pod adresem www.film.wp.pl/magazyn znalazły się recenzje kinowych premier, w tym charakterystyka wyróżnionej przez „gniewnych” najważniejszej premiery miesiąca. Najpopularniejsi ludzie filmu i ich gaże będą systematycznie poddawani analizie w dziale „Znani na wykresie”
„I tym razem postawiliśmy na dynamizm, interaktywność i kompleksowość – mówi Tomasz Woźniak, Kierownik Grupy Rozrywka w portalu Wirtualna Polska – Magazyn stanowi nieodłączną część serwisu filmowego WP, współtworząc z dotychczasową jego zawartością kompletną, uzupełniającą się wzajemnie, całość. Wykorzystujemy sieć połączeń pomiędzy zasobami informacyjnymi, maksymalizując ruch w WP i optymalnie wykorzystując wiadomości o filmie zawarte w całym portalu Treści udostępniane przez Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o., wydawcę magazynu „Film”, jak cała zawartość serwisu, podlegają ocenie Internautów. Mają oni pełną swobodę w wyrażaniu opinii na wszystkie tematy prezentowane pod adresem www.film.wp.pl.”
„Umowa z Wirtualną Polską zapewnia nam dostęp do ponad 4 milionów użytkowników portalu, z których część nie jest, jak dotąd, czytelnikami naszego miesięcznika – podkreśla redaktor naczelny „Filmu” Igor Zalewski – Podejmując więc współpracę z portalem docieramy do nich i dajemy im możliwość poznania naszego pisma, ukazujących się w nim materiałów oraz krytyków i autorów „Filmu”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.