Usługę przygotowała Platforma Rozrywki Mobilnej NITRO. Nowy serwis dostępny jest pod adresem nitro.onet.pl.
W ciągu ostatnich dwóch lat coraz szybciej rozwija się rynek rozrywki mobilnej. Prognozy są zgodne: w niedalekiej przyszłości wiodącą kategorią usług oferowanych przez telefonię komórkową będzie właśnie rozrywka. Szacuje się, że wielkość rynku gier w Europie w roku 2005 przekroczy 3 miliardy euro (w roku 2002 – ponad 250 mln euro).
Nawet najbardziej ostrożne oszacowania rodzimego rynku zakładają przekroczenie wartości 50 mln euro w 2006 roku (ten sam wskaźnik dla roku 2002 to 1,5 mln euro). Liczba telefonów komórkowych w naszym kraju, obsługujących gry Java, osiągnie prawdopodobnie 5 milionów już w bieżącym roku.
Z uwagi na ogromny wzrost zainteresowania rozrywką mobilną, Onet.pl i Platforma Rozrywki Mobilnej NITRO zdecydowały się na nawiązanie współpracy.
„Wizja NITRO, wspierana przez wiarygodne prognozy, zakłada przenoszenie coraz większej części naszego życia do domeny mobilnej. Dotyczy to głównie rozrywki – telefony komórkowe dziś, a terminale multimedialne w niedalekiej przyszłości, stają się sposobem na wykorzystanie wolnego czasu, umożliwiając sięgnięcie po rozrywkę zawsze wtedy, kiedy mamy na nią ochotę, bez względu na czas i miejsce” – ocenia Piotr Piskorz, Prezes PRM NITRO.
Przewidując kierunki rozwoju mobilnej rozrywki, NITRO będzie oferować również gry MMOG (Massive Multiplayer Online Games), umożliwiające równoczesną rywalizację setek, a nawet tysięcy graczy z dowolnego zakątka świata.
Onet.pl kontynuuje ekspansywną politykę rozszerzania oferty dla użytkowników poprzez zwiększanie liczby nowo uruchamianych usług i serwisów. Zadowolenie naszych użytkowników było i jest naszym absolutnym priorytetem. Onet.pl postanowił poszerzyć swoją ofertę rozrywkową o propozycje NITRO. Jesteśmy przekonani, że współpraca pomiędzy naszymi firmami dostarczy młodym Internautom niezapomnianych chwil wspaniałej zabawy – komentuje Tomasz Misiak, dyrektor TENBIT.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.