Więcej leasingu w Money.pl

Opublikowano: 22 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W grudniu portal finansowy Money.pl nawiązał współpracę z nowymi partnerami: Europejskim Funduszem Leasingowym S.A. oraz Franfinance Polska Sp. z o.o.

Oferta Europejskiego Funduszu Leasingowego skierowana jest do klientów detalicznych oraz do małych i średnich przedsiębiorców. Za pośrednictwem internetu można skorzystać z nowoczesnych produktów finansowych takich jak Leasing 0%, Express Leasing, Leasing konsumencki „Dobra Rata”, EFL Mini Flota czy Leasing samochodów osobowych.

Obok standardowej oferty EFL na stronach Money.pl znajduje się również promocyjna oferta skierowana do przedstawicieli MŚP pragnących już teraz wykorzystywać fundusze unii europejskiej.
W skład oferty Franfinance Polska Sp. z o.o. wchodzi leasing środków transportu, urządzeń i maszyn oraz sprzętu komputerowego. Użytkownicy portalu Money.pl zostali zwolnieni z opłat manipulacyjnych za podpisanie umowy leasingu.

Dzięki wejściu na platformę finansową Europejskiego Funduszu Leasingowego oraz Franfinance Polska Sp. z o.o. znacząco powiększyła się reprezentacja firm oferujących leasing na platformie. Oprócz EFL oraz Franfinance Polska Money.pl jest pośrednikiem VBLeasing, BZ WBK Finance & Leasing oraz Bankowego Funduszu Leasingowego.

Platforma finansowa będąca częścią portalu Money.pl jest największym, a co najważniejsze dochodowym, tego typu przedsięwzięciem w polskim internecie. Tylko w tym roku za jej pośrednictwem 30 największych instytucji finansowych w Polsce, m.in. mBANK, GE Bank Mieszkaniowy, inteligo, PKO Bank Polski, VB Leasing, EFL, Lukas Bank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, BZ WBK Finanse & Leasing uruchomiło produkty i usługi finansowe na kwotę bliską 80 mln zł. Obroty na platformie w 2003 roku wzrosły o ponad 170 % w stosunku do roku 2002.

http://www.money.pl

Sylwester KozakWięcej leasingu w Money.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.