Specjalizująca się w badaniach internetu firma Rapleaf opublikowała wyniki ankiety przeprowadzonej w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Okazało się, że większość użytkowników takich witryn to kobiety – pisze ReadWriteWeb.
I tak na przykład w Facebooku w grupie wiekowej 18-24 lata mieliśmy 1 685 029 kobiet i 977 753 mężczyzn. W przypadku tego samego przedziału w MySpace wyniki to odpowiednio 7 091 214 i 5 226 788. Jedyna znana społeczność, w której przeważali panowie w wieku 18-24 lat to LinkedIn.
We wszystkich badanych witrynach było 9 651 584 kobiet w wieku 18-24 lat i 7 546 654 mężczyzn w tym samym przedziale. W kategorii 14-17 spisano 6 322 060 dziewczyn i 4 050 429 chłopców. Grupa 25-34 była bardziej zrównoważona – odpowiednio 5 683 422 i 5 543 729.
Rapleaf ustalił także, że kobiety w wieku 14-24 lat dominują w serwisach Web 2.0, są bardzo aktywne i mają więcej przyjaciół niż mężczyźni. Brzydsza płeć przeważa dopiero w kategorii 35+ lat. Typowy użytkownik społeczności ma od 2 do 25 znajomych. Ankieta wykazała ponadprzeciętną liczbę osób w wieku 69 lat (efekt kłamstw internautów?).
Badanie przeprowadzono na grupie 49 mln ludzi, z czego 90% pochodziło z USA. Pełne wyniki w formacie XLS można pobrać tutaj.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.