Więcej Partnerów Microsoft Business Solutions

Opublikowano: 20 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Microsoft Business Solutions poinformował, że w 2003 roku sieć partnerska została powiększona o 29, w tym 10 dotyczyło systemu Axapta, a 19 systemu Navision.

Rozbudowa kanału partnerskiego poprzedzona została analizą zasięgu istniejącego wcześniej kanału. Pozwoliło to zidentyfikować regiony, w których Microsoft Business Solutions miał mniejszy zasięg. Działania podjęte w ub. roku zmierzały do pozyskania partnerów w regionach o dużym, niewykorzystanym potencjale.

W ramach działań rekrutacyjnych, których celem było pozyskanie nowych partnerów organizowano cykle spotkań regionalnych, podczas których potencjalnym partnerom prezentowana była oferta współpracy, produkty, filozofia oraz doświadczenie firmy. Do dalszych rozmów zapraszane były już wyselekcjonowane firmy, dla których przeprowadzano prezentacje produktowe.

W pierwszym etapie rozbudowy kanału partnerskiego zakończonym 30 czerwca ub. roku podpisano w sumie 12 umów, w tym 8 dotyczyło systemu Axapta, a 4 systemu Navision. W okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2003 roku pozyskano łącznie 17 nowych partnerów, w tym 15 dla systemu Navision, 2 dla systemu Axapta. Liczba umów partnerskich zawartych w całym roku 2003 wynosi 29.

„Micrososft Business Solutions intensywnie wspiera nowych partnerów. W tym celu uruchamiamy akcję „lead generation”, w ramach której kontaktujemy się z wyselekcjonowanymi firmami stanowiącymi potencjalnych klientów w całej Polsce. Doświadczenie pokazuje, że działania takie przynoszą efekty. Partnerzy, którzy podpisali umowy na początku ubiegłego roku mają już za sobą pierwsze wdrożenia” powiedział Klaudiusz Zagański, Channel Partner Manager Micrososft Business Solutions Polska Sp. z o.o.

W celu tworzenia i podnoszenia kompetencji, wspólnie z Międzynarodowym Centrum Szkoleń i Kompetencji stworzony został program szkoleń, który obejmuje szkolenia ze znajomości funkcjonalności systemów oraz programowania.

Micrososft Business Solutions oferuje partnerom silne wsparcie marketingowe, pomaga także w budowaniu pozytywnych relacji między partnerami m.in. poprzez ujednolicenie zasad współprac oraz stworzenie jasnych reguł walki konkurencyjnej.

http://www.microsoft.com/poland/businesssolutions

Sylwester KozakWięcej Partnerów Microsoft Business Solutions

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.