Więcej WiFi w Veracomp

Opublikowano: 10 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Veracomp SA oraz Proxim Corporation – producent rozwiązań do bezprzewodowej transmisji danych, zawarły umowę o współpracy na rynku polskim. Na jej podstawie Veracomp został jedynym, autoryzowanym dystrybutorem produktów WiFi (ang. wireless fidelity) z serii ORiNOCO oraz Tsunami, w zakresie których ma zapewniać też konsultacje techniczne i specjalistyczne szkolenia.

W ofercie dystrybutora dostępna jest kompletna linia bezprzewodowych rozwiązań do zbudowania każdej konfiguracji sieci bezprzewodowej we wszystkich dostępnych na rynku standardach radiowych: 802.11b, 802.11a oraz 802.11g. Są to bezprzewodowe punkty dostępowe o zmiennych konfiguracjach radiowych, uniwersalne karty dla komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz anteny i dodatkowe akcesoria. Produkty najnowszej serii 11g posiadają certyfikat Polskiego Laboratorium Badań Urządzeń Telekomunikacyjnych.

Rozwiązania umożliwiają przedsiębiorstwom zbudowanie bezpiecznych i elastycznych lokalnych sieci bezprzewodowych oraz rozległych sieci radiowych WAN w paśmie 5GHz. Dostawcom usług internetowych pozwalają świadczyć usługi dostępu do bezprzewodowego internetu w miejscach publicznych (Hot-Spot) za pomocą dedykowanego punktu dostępowego o nazwie AP2500. Jest to pierwszy Hot-Spot obsługujący najnowszy standard 802.11g, wyposażony w funkcje autoryzacji i billingu użytkowników. Dystrybutor kieruje ofertę także do sklepów i salonów komputerowych, które mogą spodziewać się zwiększonej ilości zapytań o karty WiFi ze strony użytkowników komputerów przenośnych. Od kilku miesięcy w Polsce powstają nowe publiczne sieci bezprzewodowe, oferujące dostęp do internetu posiadaczom przenośnych urządzeń np. notebook’ów i palmtop’ów z zainstalowaną bezprzewodową kartą.

http://www.veracomp.pl

Sylwester KozakWięcej WiFi w Veracomp

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.