W poniedziałek 25 lutego FAKT rozpoczyna nową loterię: FAKTOMANIA. Na biorących udział w loterii czytelników czekają nagrody o łącznej wartości ponad 1 miliona złotych. Nagrodami finałowymi są trzy samochody Seat Ibiza.
25 i 26 lutego do FAKTU dołączone będą karty do gry. Od środy FAKT będzie drukował numery do zakreślania na loteryjnych kartach. Nagrody zdobędą właściciele kart, którzy zaznaczą wszystkie numery w odpowiednim rzędzie w diagramie w danym tygodniu loterii. Do każdego rzędu liczb przypisana jest odpowiednia nagroda: 1.000, 5.000. lub 10.000 zł.
Dodatkowo codziennie spośród zarejestrowanych kart losowane będą nagrody 500 zł. W loterii do wygrania są również trzy nagrody FAKT PREMIA, każda o wartości 100.000 zł. Co tydzień będą też do wygrania telewizory LCD. Loteria będzie trwała 12 tygodni.
FAKTO!MANIA jest wsparta kampanią reklamową w telewizji, w radio, na nośnikach w punktach sprzedaży prasy oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Kreację do kampanii przygotował dział marketingu prasy codziennej wraz z agencją PZL. Media zakupił dom mediowy Media Com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.