Microsoft rozpoczął w czwartek wielką kampanię reklamową. Ma ona kosztować 300 milionów dolarów. Jej główną postacią został znany komik Jerry Seinfeld. Nie zabrakło także emeryta Billa Gatesa.
Seinfeld otrzyma za udział w akcji 10 milionów USD. Nieznane są wynagrodzenia pozostałych postaci – komików Willa Ferrella i Chrisa Rocka. Kreację przygotowała agencja Crispin, Porter and Bogusky. Główne hasło to „Windows, Not Walls” („Okna, nie ściany”). Cel kampanii to przede wszystkim poprawienie rynkowego wizerunku Windowsa Visty. Microsoft nie chce, aby – jak dotąd – „konkurencja pozycjonowała jego produkty” – napisał CNET.
MS jest nadal przekonany, że negatywne emocje związane z Vistą są nieuzasadnione. Rzekomo udowodnił to tak zwany „eksperyment Mojave”. Specjaliści z Redmond posadzili użytkowników XP, którzy odrzucili Vistę przed „nowym systemem operacyjnym o nazwie Mojave”. Reakcje były pozytywne. Później okazało się, że testowano tak naprawdę wyposażoną w inny styl wizualny Vistę.
Pierwszy spot z Jerrym Seinfeldem można obejrzeć tutaj. Występuje w nim także Bill Gates. Reklama jest dość długa, trudna w odbiorze i raczej słabo przemyślana. Pojawiła się w serwisie Windows.com, a także w telewizji – w sieci NBC podczas ważnego meczu NFL (ligi futbolu amerykańskiego).
Źródło: CNET/YouTube
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.