Agencja interaktywna K2 Internet S.A. rozpoczyna wielką akcję rekrutacyjną, mającą doprowadzić do zwiększenia zatrudnienia aż o kilkanaście osób. W ten sposób, K2 przygotowuje się do rozszerzenia zakresu świadczonych usług e-marketingowych, co stanowi podstawę strategii rozwoju spółki na 2005 rok.
4 stycznia, agencja K2 rozpoczęła akcję rekrutacyjną, której spodziewanym efektem jest obsadzenie 13 nowych stanowisk pracy. Poszukiwani są kandydaci do wszystkich działów agencji: obsługi klienta, konsultingu i rozwoju, technologii oraz kreacji. Oferowane stanowiska tworzą przekrój od szczebla asystenckiego, aż do poziomu szefów komórek organizacyjnych.
Przygotowanie 13 nowych stanowisk jest równoznaczne z powiększeniem zespołu K2 aż o około 1/4 obecnego stanu i wiąże się z dużymi zmianami w strukturze agencji. Na potrzebę tak szerokiej rekrutacji, K2 uruchomiła pod adresem k2.pl/wielkarekrutacja specjalną stronę, na której zainteresowani pracą kandydaci mają możliwość szczegółowego zapoznania się z ofertami oraz złożenia aplikacji on-line.
Obecna rekrutacja w K2 to prawdopodobnie największe od kilku lat przedsięwzięcie tego typu w polskiej branży interaktywnej.
Jest ona konsekwencją przyjętej strategii K2 na rok 2005, w której szczególny nacisk położony został na rozszerzenie zakresu usług interaktywnych świadczonych przez agencję.
Usługi e-marketingowe K2 uzupełnione zostały niedawno o kompleksową obsługę e-commerce oraz public relations online, zaś wydzielony pion rozwiązań technologicznych wprowadził nową usługę infrastrukturalną 'K2 Managed Hosting’ i rozwinął działania z zakresu Content Management Systems. W końcowej fazie przygotowań znajdują się dalsze nowości, wśród których ważną rolę odegrają usługi oparte na współpracy z najbardziej renomowanymi partnerami technologicznymi.
Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet S.A. tak komentuje te działania: 'Powiększenie zespołu agencji aż o 1/4 to nie tylko zmiana ilościowa, ale przede wszystkim jakościowa. Usługi, które obecnie wprowadzamy, wymagają zbudowania nowych, profesjonalnych zespołów zarówno w ramach naszego dotychczasowego kluczowego biznesu, jak i wokół niego. To w naturalny sposób wymaga zmiany struktury firmy oraz liczby jej pracowników. Nie bez znaczenia są tutaj również nasze ostatnie sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rozszerzaniu współpracy z dotychczasowymi, co wiąże się ze zwiększonymi potrzebami kadrowymi’.
http://www.k2.pl/wielkarekrutacja
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.