Wielowymiarowość rozwiązań Call Center

Opublikowano: 16 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firmy Nortel Networks, producent wiodących na świecie rozwiązań teleinformatycznych oraz Kapsch TeleCom Sp. z o.o. , wieloletni partner w zakresie integracji systemów transmisji głosu i danych organizują konferencję pod hasłem „Wielowymiarowość rozwiązań Call Center”. Konferencja odbędzie się 18 września br. w Hotelu Radisson SAS przy ul. Grzybowskiej 24. Uczestnikami konferencji będą przede wszystkim przedstawiciele instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, a także zakładów energetycznych.

Celem konferencji jest zaprezentowanie tradycyjnych systemów Call Center, a także wykorzystujących protokół IP. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną również rozwiązania Contact Center wykorzystujące takie kanały komunikacji jak: WWW, SMS, WAP, E-mail, Chat, fax i telefon.
O rozwiązaniach Call/Contact Center, ich zastosowaniu i skuteczności opowiedzą eksperci Nortel Networks i Kapsch TeleCom, a także użytkownicy rozwiązań tej klasy.

Podczas konferencji omówione zostaną przesłanki wyboru systemu Call Center, oprogramowanie i aplikacje dla Call Center, a także praktyczne doświadczenia w korzystaniu z Call Center. Uczestnicy będą mieli okazję usłyszeć o multimedialnym Call Center, Contact Center w technologii IP, a także obejrzeć pokaz działania systemu demonstracyjnego i jego możliwości.

http://www.kapsch.com.pl

Sylwester KozakWielowymiarowość rozwiązań Call Center

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.