Firma Nintendo zaprezentowała podczas odbywających się właśnie targów elektronicznej rozrywki E3 następcę bardzo popularnej konsoli Wii. Wii U ma spodobać się szczególnie bardziej zaawansowanym graczom.
Największym wyróżnikiem Wii U jest oryginalny kontroler. Budową i zastosowaniem przypomina współczesne tablety. Wyposażony został w sześciocalowy ekran dotykowy, którego wykorzystanie zależeć będzie od danej gry: mogą być na nim wyświetlane dodatkowe dane z gier np. mapy, statystyki lub bardziej zaawansowane informacje. Możliwa będzie również gra wieloosobowa bez konieczności dzielenia ekranu telewizora – każdy z graczy będzie mógł sterować swoim bohaterem na ekranie własnego kontrolera.
Obok ekranu wyświetlającego grafiki w jakości HD, na kontrolerze umieszczono przyciski, joystick oraz kamerę. Co ciekawe, do obsługi części gier nie będzie wymagane podłączenie urządzenia do zewnętrznego monitora czy telewizora.
Wii odniosła ogromny sukces, zwłaszcza wśród tzw. niedzielnych graczy, którzy nad rozbudowane fabularnie gry przedkładają bezstresową rozrywkę w gronie rodziny i znajomych. Wii U sprostać ma nie tylko ich wymaganiom, Nintendo chce również by bardziej zaawansowani gracze skorzystali z platformy.
Wii znana była z tzw. casualowych gier, w których od samej fabuły ważniejsza jest bezstresowa rozrywka. Nintendo chce kontynuować ten trend, zapowiadając jednocześnie, że na Wii U pojawią się także „dorosłe” gry takich jak Assassin’s Creed, Dirt, Batman: Arkham City czy Ghost Recon.
Nowa konsola Nintendo pojawi się w drugiej połowie przyszłego roku. Firma nie zdradza jeszcze ile będzie kosztować.
Wii U jest pierwszą z zaprezentowanych konsol nowej generacji. Nad następcami swoich obecnych produktów (Xboxa 360 i PS3) pracują już Microsoft i Sony.
Wartość rynku gier komputerowych szacuje się na 65 mld dolarów.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.