Wiosenna kampania AVT w telewizji TVN

Wystartowała kampania promująca wybrane tytuły wydawnictwa AVT. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Kampanię przygotował dom mediowy Mediaedge:cia.

Celem kampanii jest promocja trzech wybranych tytułów prasowych wydawnictwa AVT: „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy DOM”. Pierwsze dwa tytuły to stosunkowo nowe magazyny w portfolio AVT. „Czas na Wnętrze” to magazyn wnętrzarski, którego pierwszy numer ukazał się na rynku w grudniu ubiegłego roku.

Wiosenna kampania AVT w telewizji TVN 1

Z kolei magazyn „T3”, który zadebiutował w październiku, to polska edycja jednego z najpopularniejszych na świecie czasopism o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach. „Budujemy DOM” jest natomiast jednym z najważniejszych tytułów AVT, wokół którego zbudowana została cała grupa czasopism i serwisów internetowych.

„Jest to typowa kampania wizerunkowa, która ma przede wszystkim przybliżyć nasze dwa nowe tytuły czyli „Czas na Wnętrze” i magazyn T3.” – mówi Marta Zaczek, szefowa pionu AVT Online.

Kampania potrwa cały miesiąc. Reklamy będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Zakup i planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mediaedge:cia .

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top