Wystartowała kampania promująca wybrane tytuły wydawnictwa AVT. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Kampanię przygotował dom mediowy Mediaedge:cia.
Celem kampanii jest promocja trzech wybranych tytułów prasowych wydawnictwa AVT: „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy DOM”. Pierwsze dwa tytuły to stosunkowo nowe magazyny w portfolio AVT. „Czas na Wnętrze” to magazyn wnętrzarski, którego pierwszy numer ukazał się na rynku w grudniu ubiegłego roku.
Z kolei magazyn „T3”, który zadebiutował w październiku, to polska edycja jednego z najpopularniejszych na świecie czasopism o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach. „Budujemy DOM” jest natomiast jednym z najważniejszych tytułów AVT, wokół którego zbudowana została cała grupa czasopism i serwisów internetowych.
„Jest to typowa kampania wizerunkowa, która ma przede wszystkim przybliżyć nasze dwa nowe tytuły czyli „Czas na Wnętrze” i magazyn T3.” – mówi Marta Zaczek, szefowa pionu AVT Online.
Kampania potrwa cały miesiąc. Reklamy będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Zakup i planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mediaedge:cia .
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.