Gazeta.pl gruntownie przebudowała i odświeżyła swój serwis społecznościowy „Cafe”, który otrzymał nową domenę Cafe.pl.
Wraz ze zmianą domeny wprowadzono nową szatę graficzną, przejrzystą nawigację oraz dodatkowe funkcjonalności. Jedną z nich jest funkcja „Espresso”, dzięki której aktualizowane przez użytkowników opisy profili widoczne sa na stronie głównej serwisu.
– W naszym zamierzeniu Cafe.pl ma być nie tylko serwisem randkowym, ale przede wszystkim przyjazną platformą spotkań dla ludzi. Staraliśmy się, by nowy serwis był przytulny i gwarantował anonimowość. Niezwykle istotne było dla nas również to, by przeniesienie użytkowników na nową platformę przebiegło bez żadnych utrudnień dla nich – mówi Marta Zielińska, kierownik serwisów społecznościowych w Pionie Internet Agory.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.