23 stycznia 2012 roku ruszyła kampania produktowa nowej strony głównej portalu Wirtualna Polska. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska”.
Akcja promocyjna prowadzona jest w dwóch etapach, z których pierwszy to zwiastun, a drugi rozwiązanie. Potrwa dwa tygodnie, a jej działania obejmują prasę, radio i internet. Adresatem kampanii są młodzi ludzie, w wieku od 15 do 34 lat, aktywni użytkownicy sieci internetowej.
Strona główna Wirtualnej Polski została całkowicie przebudowana, a jej modyfikacja oparta została na czterech filarach. Pierwsza zmiana polega na dwukolumnowym układzie witryny, druga na wprowadzeniu bloków tematycznych, trzecia na stworzeniu rozbudowanej sekcji z materiałami autorskimi WP.PL, a czwarta na możliwości personalizowania witryny. Cztery widoczne zmiany strony głównej portalu stały się podstawą skonstruowania akcji promocyjnej. Celem kampanii jest zaintrygowanie użytkowników w fazie zwiastunowej, a następnie poinformowanie ich o zupełnie nowej stronie głównej WP.PL w drugim etapie akcji promocyjnej. Strona Główna w nowej szacie i układzie jest już dostępna w wersji beta na WP.PL. Widoczne jest na niej skrócone logo portalu, co inicjuje zmiany w komunikacji marki. Internauci dzięki akcji promocyjnej mają zostać uświadomieni, że mają do czynienia z produktem nowej jakości.
W pierwszym etapie kampanii WP.PL przedstawiła w prasie i Internecie kreacje, zaś w radiu spoty z intrygującymi hasłami, zapowiadającymi duże zmiany w portalu. M.in. były to: „likwidujemy trzeci filar”, „teraz wszystko będzie przejrzyste”, „każdy ma prawo wiedzieć więcej”, „to Ty tworzysz własny układ”. Zwiastun kampanii miał na celu wywołać nastrój oczekiwania u odbiorców i zaciekawienie. Kreacje każdorazowo zawierały odniesienie do strony promocyjnej pod adresem nowalepszapolska.pl, gdzie znalazł się kalendarz odliczający czas pozostały do wprowadzenia zmian w portalu. Umieszczono tam również funkcjonalność połączoną z portalem Facebook umożliwiającą publikowanie przez użytkowników postulatów oraz prowadzenie dyskusji z innymi internautami.
W drugim etapie kampanii, który wystartowała 30 stycznia, wyjaśnione zostały zmiany na WP.PL. Na layoutach, wokół znanych już postulatów, umieszczono informacje wyraźnie komunikujące atrybuty nowej strony głównej WP.PL. Drugi etap potrwa do 5 lutego.
Źródło: wp.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.