Nokaut.pl zyskuje strategicznego partnera, dzięki umowie z Wirtualną Polską oglądalność Nokaut.pl może wzrosnąć nawet o 500.000 użytkowników miesięcznie.
Umowa z Wirtualną Polską to dla Nokaut.pl niepowtarzalna okazja dotarcia do jeszcze większego grona osób robiących zakupy w sieci. Współpraca z WP jest również kolejną doskonałą możliwością budowy przewagi konkurencyjnej na rynku porównywarek cen.
„Zyskaliśmy strategicznego partnera, dzięki współpracy z którym zdolności zakupowe Nokaut.pl zdecydowanie wzrosną. Cieszymy się, że Wirtualna Polska dostrzegła potencjał biznesowy naszej porównywarki i jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści wszystkim użytkownikom sieci, łącząc w jednym miejscu jeszcze większą liczbę ofert sklepów internetowych” – powiedział Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
W ramach kontraktu od 1 marca 2012 roku Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmą się również wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce cen należącej do Grupy Nokaut.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!