Pod adresem logo.wp.pl można zamówić elementy identyfikacji wizualnej firmy, w tym kluczowy – logo.
Witryna logo.wp.pl powstała głównie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oraz osobach prowadzących działalność gospodarczą. Za jej pośrednictwem można zamówić logo, wizytówki, teczki i papier firmowy oraz projekt korporacyjnej strony internetowej. WP oferuje również możliwość rewitalizacji istniejącego znaku towarowego oraz zapewnia jego rejestrację w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej i przed międzynarodowymi organami zajmującymi się ochroną znaków towarowych. Usługą dodatkową jest druk wszystkich zamówionych materiałów. Partnerem Wirtualnej Polski jest Yeslogo.
„Działalność promocyjna firm jest jednym z najistotniejszych elementów realizowanej przez nie strategii marketingowej. Dotyczy to zarówno wielkich przedsiębiorstw, o ugruntowanej marce, jak też firm małych i średnich. Te ostatnie, których często nie stać na finansowanie wysokobudżetowych projektów reklamowych, powinny zdać sobie sprawę, że wyróżnić się na rynku mogą bez wielkich nakładów pieniężnych. Pierwszym krokiem jest stworzenie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej. To właśnie z myślą o sektorze MSP powstał serwis logo.wp.pl, którego podstawowym zadaniem jest pomoc w niedrogim stworzeniu kluczowych elementów identyfikacji wizualnej.” – mówi Rafał Mandes, kierownik Działu e-Biznes Wirtualnej Polski.
Użytkownik serwisu może wybrać logo z kilkudziesięciu przedstawionych na stronie bądź zamówić nowe, dostosowane do jego potrzeb i przygotowane zgodnie z wytycznymi. W standardowym pakiecie, przypisanym do wybranego logotypu, znajdują się 2 projekty papieru firmowego, 3 – wizytówek oraz 3 – teczek. Składając zamówienie na projekt indywidualny, klient otrzymuje do kilkunastu propozycji. Zamówienie w całości można złożyć przez Sieć – dokonywane jest w formie elektronicznego formularza, dostępnego na stronie logo.wp.pl.
Wśród usług dodatkowych, realizowanych przez WP oraz Yeslogo – wymienić można również rejestrację znaku towarowego, która – w zależności od wyboru użytkownika – dokonywana może być na terenie Polski lub mieć charakter międzynarodowy. Partnerzy oferują także profesjonalne zaprojektowanie i wykonanie strony WWW, stosownie do indywidualnego zamówienia użytkownika.
„Projektujemy i wykonujemy bodaj wszystkie elementy graficzne, które składają się na identyfikację wizualną firmy. – mówi Elżbieta Zielińska z Yeslogo – Pakiety prezentowane w logo.wp.pl skonstruowaliśmy w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom firm, którym zależy na specjalistycznej i kompleksowej usłudze, nie ograniczającej się jedynie do zaprojektowania logo lub stworzenia strony WWW. Co ważne, jedyni na rynku sprzedajemy logotypy wraz z wyłącznymi prawami autorskimi. Współpracując z Wirtualną Polska mamy nadzieję na dotarcie do bardzo szerokiej grupy klientów.”
Cena standardowego pakietu usług nie przekracza 900 złotych netto. Płatności można realizować kartą kredytową, przelewem, przy odbiorze przesyłki.
W związku z inauguracją serwisu logo.wp.pl, Wirtualna Polska wraz z Yeslogo oferują obniżkę cen druku materiałów do ‘- 20%’.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.