Lekarze prowadzący indywidualne praktyki zostali zaproszeni do testu wirtualnej recepcji, która jeszcze w 2008 roku znajdzie się w ofercie Orange. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonu komórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierając dogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojego kalendarza, ograniczając przy tym koszty administracyjne.
Orange wprowadzi na rynek serwis internetowy zawierający wygodną aplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów. Wirtualna recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom sms’ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. Sms’y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.
W ramach usługi lekarz otrzymuje dodatkowo szablon, który w prosty sposób (wpisując odpowiednie informacje, dodając zdjęcia i pliki graficzne) może zamienić w stronę internetową swojej praktyki. Pozwala to wykorzystać własną lub otrzymaną od Orange domenę internetową (www.nazwafirmy.orangemail.pl). Dzięki temu, z tej usługi mogą skorzystać lekarze, którzy mają już strony internetowe, jak i Ci dla których będzie to nowość.
W ramach pilotażu, z wirtualnej recepcji można korzystać poprzez usługi e-mail Box lub e-mail Box Pakiet. Użytkownik otrzyma skrzynkę o pojemności 1 GB wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007 oraz dostęp do wirtualnej recepcji. Aplikację obsługują też wybrane telefony komórkowe wyposażone w system Windows Mobile. Po wprowadzeniu komercyjnej usługi, abonament za korzystanie z wirtualnej recepcji wynosić będzie 50 zł netto, czyli 61 zł z VAT.
Wirtualna recepcja przeznaczona jest dla indywidualnych praktyk lekarskich, czyli grupy kilkunastu tysięcy potencjalnych klientów. Usługa pozwoli im zmniejszyć koszty funkcjonowania, poprawi efektywność oraz komfort pacjenta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.