Kliktel, nowa usługa telekomunikacyjna oferowana przez easyCALL umożliwia korzystanie z tradycyjnych telefonów, bez konieczności używania bramek sprzętowych czy kart-zdrapek i specjalnych numerów dostępowych.
– Kliktel kierujemy do osób, które z różnych względów nie chcą lub nie mogą korzystać z oddzielnego, dedykowanego sprzętu VoIP czy też nie lubią rozmawiać za pośrednictwem komputera – przez słuchawki i mikrofon – mówi Michał Jakubowski, Prezes Zarządu NEUTRON-IT, operatora telefonii internetowej easyCALL. – Nasza nowa oferta jest również atrakcyjna dla osób nie posiadających wystarczająco szybkiego i niezawodnego połączenia z internetem. Atrakcyjna także cenowo, bowiem – przykładowo – koszt minuty takiego połączenia pomiędzy telefonami komórkowymi w Polsce i Stanach Zjednoczonych jest znacznie niższy niż w przypadku tradycyjnych operatorów telefonicznych, zaś w przypadku połączenia pomiędzy dwoma dowolnymi numerami stacjonarnymi w Polsce, cena nie odbiega od kosztów połączeń lokalnych – dodaje Michał Jakubowski.
Istota działania usługi Kliktel jest prosta. Polega na zestawianiu połączeń pomiędzy dwoma dowolnymi telefonami – czy to komórkowymi, czy to stacjonarnymi, przy czym połączenie jest inicjowane przez specjalistyczne urządzenia administrowane przez operatora telefonii internetowej.
– Usługę można opisać za pomocą pewnej analogii do połączeń konferencyjnych. Osoba z niej korzystająca zleca po prostu wykonanie połączenia między dwoma dowolnymi numerami telefonicznymi. Przypomina to zlecenie wydane „wirtualnej” telefonistce – „proszę połączyć numer taki z numerem takim”. „Telefonistka” – w tym przypadku specjalizowane urządzenie telekomunikacyjne – dzwoni pod owe dwa wskazane numery i po odebraniu ich, zestawia trwałe połaczenie głosowe – wyjaśnia zasadę działania usługi Rafał Litwin, koordynator wdrożeń nowych technologii w easyCALL.
Połączenie jest zestawiane trójetapowo. W pierwszej fazie realizacji usługi, system telekomunikacyjny wykonuje połączenie do pierwszej osoby. Gdy odbierze ona telefon, usłyszy wówczas w słuchawce prośbę „wirtualnej” telefonistki – „proszę czekać na połączenie”. W chwili odebrania telefonu przez pierwszą osobę, wykonywane jest połączenie do drugiej osoby (drugiego podanego numeru telefonicznego) – to drugi etap zestawiania połączenia. W ostatniej, trzeciej fazie wykonywania usługi, po odebraniu telefonu przez drugą osobę, jest zestawiane połączenie pomiędzy tymi dwoma telefonami.
Osoba, która „zamawia” połączenie musi być klientem easyCALL i może zlecić wykonanie połączenia bądź od siebie do innej osoby, bądź między dwiema dowolnymi osobami. Aby zlecić realizację połączenia w usłudze Kliktel, należy podać numery obu telefonów. Zlecenie wykonania takiego połaczenia może być wydane poprzez Internet – poprzez panel klienta, który można obsługiwać za pomocą dowolnej przeglądarki lub za pomocą SMS-a wysłanego na specjalny numer.
Szersze informacje znajdują się na stronie http://www.easycall.pl/kliktel/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.