Wirtualna telefonistka w easyCALL

Kliktel, nowa usługa telekomunikacyjna oferowana przez easyCALL umożliwia korzystanie z tradycyjnych telefonów, bez konieczności używania bramek sprzętowych czy kart-zdrapek i specjalnych numerów dostępowych.
– Kliktel kierujemy do osób, które z różnych względów nie chcą lub nie mogą korzystać z oddzielnego, dedykowanego sprzętu VoIP czy też nie lubią rozmawiać za pośrednictwem komputera – przez słuchawki i mikrofon – mówi Michał Jakubowski, Prezes Zarządu NEUTRON-IT, operatora telefonii internetowej easyCALL. – Nasza nowa oferta jest również atrakcyjna dla osób nie posiadających wystarczająco szybkiego i niezawodnego połączenia z internetem. Atrakcyjna także cenowo, bowiem – przykładowo – koszt minuty takiego połączenia pomiędzy telefonami komórkowymi w Polsce i Stanach Zjednoczonych jest znacznie niższy niż w przypadku tradycyjnych operatorów telefonicznych, zaś w przypadku połączenia pomiędzy dwoma dowolnymi numerami stacjonarnymi w Polsce, cena nie odbiega od kosztów połączeń lokalnych – dodaje Michał Jakubowski.

Istota działania usługi Kliktel jest prosta. Polega na zestawianiu połączeń pomiędzy dwoma dowolnymi telefonami – czy to komórkowymi, czy to stacjonarnymi, przy czym połączenie jest inicjowane przez specjalistyczne urządzenia administrowane przez operatora telefonii internetowej.

– Usługę można opisać za pomocą pewnej analogii do połączeń konferencyjnych. Osoba z niej korzystająca zleca po prostu wykonanie połączenia między dwoma dowolnymi numerami telefonicznymi. Przypomina to zlecenie wydane “wirtualnej” telefonistce – “proszę połączyć numer taki z numerem takim”. “Telefonistka” – w tym przypadku specjalizowane urządzenie telekomunikacyjne – dzwoni pod owe dwa wskazane numery i po odebraniu ich, zestawia trwałe połaczenie głosowe – wyjaśnia zasadę działania usługi Rafał Litwin, koordynator wdrożeń nowych technologii w easyCALL.

Połączenie jest zestawiane trójetapowo. W pierwszej fazie realizacji usługi, system telekomunikacyjny wykonuje połączenie do pierwszej osoby. Gdy odbierze ona telefon, usłyszy wówczas w słuchawce prośbę “wirtualnej” telefonistki – “proszę czekać na połączenie”. W chwili odebrania telefonu przez pierwszą osobę, wykonywane jest połączenie do drugiej osoby (drugiego podanego numeru telefonicznego) – to drugi etap zestawiania połączenia. W ostatniej, trzeciej fazie wykonywania usługi, po odebraniu telefonu przez drugą osobę, jest zestawiane połączenie pomiędzy tymi dwoma telefonami.

Osoba, która “zamawia” połączenie musi być klientem easyCALL i może zlecić wykonanie połączenia bądź od siebie do innej osoby, bądź między dwiema dowolnymi osobami. Aby zlecić realizację połączenia w usłudze Kliktel, należy podać numery obu telefonów. Zlecenie wykonania takiego połaczenia może być wydane poprzez Internet – poprzez panel klienta, który można obsługiwać za pomocą dowolnej przeglądarki lub za pomocą SMS-a wysłanego na specjalny numer.

Szersze informacje znajdują się na stronie http://www.easycall.pl/kliktel/

www.easycall.pl

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry