Pojawienie się rzeszy mobilnych profesjonalistów świadczących zdalnie swoje usługi oraz drobnych przedsiębiorców stanowiących jednoosobowe podmioty gospodarcze ujawniło zapotrzebowanie na usługi nowego rodzaju „wirtualne biura”.
Aby prowadzić swój biznes nie jest konieczne wynajmowanie własnych powierzchni biurowych i inwestowanie dużych pieniędzy w ich wyposażenie. Do stworzenia wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku przydałby się jednakże prestiżowy adres siedziby oraz miła sekretarka obsługująca rozmowy z klientami. Właśnie taką pomoc oferuje firma Lakron Polska.
Zainteresowani klienci mają możliwość rejestracji swojej działalności na adres firmy, zlokalizowanej w reprezentacyjnej dzielnicy stolicy, na który mogą kierować wszelką korespondencję, drukować na kartach wizytowych itd. W zależności od potrzeb mogą także skorzystać z profesjonalnych usług sekretarskich (obsługi korespondencji i komunikacji z interesantami). Wówczas, wszystkie przychodzące rozmowy telefoniczne odbierane są w imieniu klienta i transferowane na wskazany przez niego numer. Istnieje również możliwość przesyłania zeskanowanej korespondencji faxowej i listowej oraz obsługi poczty e-mail. Jeśli pojawia się konieczność spotkania z dzwoniącym klientem, Lakron udostępnia eleganckie i w pełni wyposażone sale konferencyjne.
Dla przedsiębiorców oznacza to możliwość elastycznego prowadzenia interesów właściwie w każdym miejscu. „Wirtualne biuro” powiadamia ich o każdym zgłoszeniu i reprezentuje przed klientami.
„W krajach UE i Stanach Zjednoczonych takie rozwiązania stają się coraz bardziej popularne. Szczególnie chętnie z wirtualnych biur korzystają niewielkie spółki z branży nowych technologii (internet, informatyka) oraz „wolni strzelcy” (konsultanci, projektanci). Rozwój telepracy, coraz większa mobilność młodych przedsiębiorców, a zarazem wzrost znaczenia fachowej obsługi klientów i profesjonalnego wizerunku sprawia, że i w Polsce zainteresowanie wirtualnymi biurami jest bardzo duże. W chwili obecnej z naszej oferty korzysta z powodzeniem ponad 30 firm, zarówno polskich jak i zagranicznych.” – Agnieszka Szwaj, Szef Zespołu Marketingu i Reklamy, Lakron Polska Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.