Pojawienie się rzeszy mobilnych profesjonalistów świadczących zdalnie swoje usługi oraz drobnych przedsiębiorców stanowiących jednoosobowe podmioty gospodarcze ujawniło zapotrzebowanie na usługi nowego rodzaju „wirtualne biura”.
Aby prowadzić swój biznes nie jest konieczne wynajmowanie własnych powierzchni biurowych i inwestowanie dużych pieniędzy w ich wyposażenie. Do stworzenia wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku przydałby się jednakże prestiżowy adres siedziby oraz miła sekretarka obsługująca rozmowy z klientami. Właśnie taką pomoc oferuje firma Lakron Polska.
Zainteresowani klienci mają możliwość rejestracji swojej działalności na adres firmy, zlokalizowanej w reprezentacyjnej dzielnicy stolicy, na który mogą kierować wszelką korespondencję, drukować na kartach wizytowych itd. W zależności od potrzeb mogą także skorzystać z profesjonalnych usług sekretarskich (obsługi korespondencji i komunikacji z interesantami). Wówczas, wszystkie przychodzące rozmowy telefoniczne odbierane są w imieniu klienta i transferowane na wskazany przez niego numer. Istnieje również możliwość przesyłania zeskanowanej korespondencji faxowej i listowej oraz obsługi poczty e-mail. Jeśli pojawia się konieczność spotkania z dzwoniącym klientem, Lakron udostępnia eleganckie i w pełni wyposażone sale konferencyjne.
Dla przedsiębiorców oznacza to możliwość elastycznego prowadzenia interesów właściwie w każdym miejscu. „Wirtualne biuro” powiadamia ich o każdym zgłoszeniu i reprezentuje przed klientami.
„W krajach UE i Stanach Zjednoczonych takie rozwiązania stają się coraz bardziej popularne. Szczególnie chętnie z wirtualnych biur korzystają niewielkie spółki z branży nowych technologii (internet, informatyka) oraz „wolni strzelcy” (konsultanci, projektanci). Rozwój telepracy, coraz większa mobilność młodych przedsiębiorców, a zarazem wzrost znaczenia fachowej obsługi klientów i profesjonalnego wizerunku sprawia, że i w Polsce zainteresowanie wirtualnymi biurami jest bardzo duże. W chwili obecnej z naszej oferty korzysta z powodzeniem ponad 30 firm, zarówno polskich jak i zagranicznych.” – Agnieszka Szwaj, Szef Zespołu Marketingu i Reklamy, Lakron Polska Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!