Grupa Kolastyna uruchomiła nowy, serwis internetowy marki Laboratorium Kolastyna, wspierający kampanię reklamową OGRÓD SPA. Serwis dostępny jest pod adresem www.kolastyna.pl.
Nowa strona łączy w sobie dwa rodzaje komunikacji: video i on-line. Wraz z jej uruchomieniem rusza konkurs dla internautów, który potrwa przez najbliższe pięć tygodni. Na potrzeby serwisu nakręcono krótkie spoty reklamowe, które stanowią integralną część serwisu.
Serwis powstał we współpracy z agencją TEQUILA/DIGITAL. Witryna ma charakter konkursowo-wirusowy, a aplikacja OGRÓD SPA jest jedną z jego części. Serwis jest wirtualną podróżą w krainę pielęgnacji twarzy, opowiedzianą poprzez prezentację krótkich kadrów z życia młodej, aktywnej kobiety. Twórcy strony, chcąc zachęcić internautki do zabawy umożliwili im współtworzenie witryny, między innymi poprzez uruchomienie aplikacji, w której internautki przygotowują własne, nietuzinkowe kompozycje owocowo-roślinne. Idea polega na dopasowaniu i skomponowaniu w dowolny sposób elementów graficznych dostępnych w aplikacji i symbolizujących składniki kremów serii OGRÓD SPA. Na uczestników, których kolaże uzyskają największą liczbę punktów w głosowaniu prowadzonym przez samych internautów, czekają nagrody i wyróżnienia.
Na stronie znaleźć można także kilka innych, użytecznych sekcji. Jedną z nich jest „Pomysł na prezent”, sekcja w której internautki mogą kupić prezenty dla najbliższych. W sekcji „Odkrywaj” mogą dowiedzieć się, jak wyglądała praca na planie przygotowanego na potrzeby kampanii spotu telewizyjnego W sekcji „Jak one to robią” mogą obejrzeć sam spot, który jest głównym źródłem komunikacji w trakcie kampanii.
„Wirtualny świat kobiecości, pokazany w serwisie, nawiązuje do charakteru naszej linii OGRÓD SPA, ale także do charakteru samej marki. Liczymy, że serwis spotka się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientek. Wierzymy też, że jest ciekawym i inspirującym sposobem na aktywny relaks, szczególnie w trakcie długich, jesiennych wieczorów” – mówi Anna Mamczur, dyrektor ds. Promocji i PR Grupy Kolastyna.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.