Od 11 do 13 czerwca portal pracuj.pl organizuje pierwsze w Polsce Wirtualne Targi Edukacyjne. W wirtualnej hali targowej wystawiać się będą organizatorzy kursów, szkoleń, studiów podyplomowych i MBA.
Targi edukacyjne są drugimi w historii polskiego Internetu. Pierwsze – Wirtualne Targi Pracy – zorganizował także portal pracuj.pl. W marcu odwiedziło je ponad 30 tys. osób. Organizatorzy nie spodziewali się takiego ogromu zwiedzających i z trudem pomieścili ich w hali targowej. – Kiedy planowaliśmy targi, spodziewaliśmy się maksymalnie 10-12 tys. internautów – wspomina Maciek Noga z pracuj.pl. – Okazało się, że tą liczbę przekroczyliśmy jeszcze przed zakończeniem pierwszego dnia targów.
Przeniesienie imprezy do internetu ułatwiło kontakt z pracodawcami mieszkańcom miast, w których zwykle nie odbywają się „prawdziwe” targi. – Mieszkam w Rzeszowie, do nas zwykle nie docierają zachodnie koncerny, więc przynajmniej w ten sposób zadam państwu swoje pytania – pisał do kilku firm Marek, który właśnie skończył polonistykę i szukał pracy.
Podobnie ma być tym razem. Organizatorzy liczą, że dzięki targom oferty nauki znajdą osoby pracujące, które nie mogą poświęcić wiele czasu na szukanie odpowiedniej szkoły językowej czy uczelni. – Jeśli ktoś planuje naukę angielskiego za granicą, alb studia podyplomowe czy MBA, często nie przeszkadza mu to, że uczelnia czy szkoła jest w dużej odległości od domu, bardziej liczy się jej jakość lub cena nauki – mówi Maciek Noga. – Ale co innego dojeżdżać sto kilometrów na zajęcia, a co innego najpierw najeździć się po kraju żeby odwiedzić 10 potencjalnych szkół i wybrać najlepszą. Tych 10 podróży chcemy internatom zaoszczędzić.
Jak działaj targi wirtualne” Jak na tradycyjnych „prawdziwych” – internauci będą mogli otrzymać informacje o wybranych szkołach, firmach czy uczelniach (prezentacje), poznać przykłady osób, który już uczyły się w danej instytucji (wywiady), porozmawiać z przedstawicielami tej instytucji na żywo (chat) albo podyskutować w jednym z for dyskusyjnych, dotyczących np. MBA czy nauki języków.
Wirtualna przestrzeń targowa podzielona będzie na pokoje tematyczne. W jednym znajdą się szkoły MBA, w innym podyplomowe, w jeszcze innym językowe. – Chcemy w ten sposób ułatwić poszukiwania osobom, które odwiedzą targi – mówi Maciej Noga. – W jednej wielkiej hali targowej mogliby się pogubić, w końcu w każdej chwili na hali targowej jest od kilkaset osób i każda szuka innego rodzaju oferty.
Organizatorzy przewidują, ze najwięcej propozycji dla siebie znajdą studenci i osoby, które mury uczelni opuściły w ciągu ostatnich kilku lat.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.