WirtualneMedia.pl zmieniają

Opublikowano: 8 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od siódmego października WirtualneMedia.pl – największy polski serwis internetowy poświecony mediom, reklamie i telekomunikacji, zmienił szatę graficzną i wzbogacił swoją zawartość.

Firma BS4 wyposażyła serwis w autorski system administracji treścią – BS4 On-Line, przez co jeszcze łatwiej i szybciej dostarczane są codziennie najświeższe wiadomości ze świata mediów. Studio „SITER” przygotowało nowatorską oprawę graficzną – to dzięki niej, strona zyskała nowe kolory i bardziej czytelny układ elementów, co pozwala na szybki dostęp do interesującej czytelników zawartości.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie internautów utworzono dodatkowy dział prezentujący najnowsze wiadomości ze świata telekomunikacji, oraz wyszukiwarkę ułatwiającą korzystania z całego serwisu.
Wprowadzono także możliwość komentowania zamieszczonych artykułów i dostosowano forum dyskusyjne do nowej oprawy graficznej strony.

Mamy nadzieję, że wszystkie te zmiany pozwolą umocnić pozycję serwisu WirtualneMedia.pl na rynku internetowym i utrzymać pozycje lidera- mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny . Naszymi czytelnikami są ludzie wykształceni i wymagający, chcemy by w naszym portalu znaleźli wszystkie interesujące ich informacje i jesteśmy otwarci na sugestie i nowe propozycje – dodaje.

Niewątpliwym atutem Wirtualnych Mediów jest ich błyskawiczna aktualizacja, interesujące i niezbyt długie teksty, oraz niepowtarzalne wywiady z największymi gwiazdami mediów. Najważniejsze jest jednak to, że Wirtualne Media można czytać za darmo a dzięki subskrypcji, otrzymujemy najświeższe wiadomości prosto do skrzynki e-mail`owej. Popularność tego serwisu najlepiej potwierdza fakt, że miesięcznie ma ponad 420 tysięcy odsłon.

http://www.wirtualnemedia.pl

Sylwester KozakWirtualneMedia.pl zmieniają

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.