W sieci pojawił się nieoficjalny serwis wirtualnych rzeczników kandydatów na prezydenta. Na stronie www.wirtualniprezydenci.pl można zdobyć podstawowe informacje o kandydatach, poznać ich poglądy oraz dowiedzieć się dlaczego powinni zostać wybrani na Urząd Prezydenta RP.
Wirtualnych rzeczników prasowych zaprojektowano dla Bronisława Komorowskiego, Jarosława Kaczyńskiego, Waldemara Pawlaka, Grzegorza Napieralskiego, Janusza Korwin-Mikkego, Andrzeja Olechowskiego i Zdzisława Podkańskiego.
Wirtualni rzecznicy prasowi przedstawiają m.in., jakie kandydaci mają zdanie na temat Unii Europejskiej, bezpieczeństwa kraju, obecności Polski w Afganistanie i polskiego rolnictwa. Można także poznać ich opinię na temat kontrkandydatów. Wszyscy rzecznicy odpowiadają na takie same pytania, dzięki temu można łatwo porównać poglądy polityków, których reprezentują.
Aby porozmawiać z wirtualnym rzecznikiem wystarczy wejść na stronę www.wirtualniprezydenci.pl, wybrać kandydata i zadawać pytania wpisując je w specjalnym formularzu. Wirtualny rzecznik prasowy odpowiada na nie w języku naturalnym.
Rzecznicy prasowi na stronie wirtualniprezydenci.pl to tzw. Wirtualni Doradcy, czyli animowane postacie umieszczane w serwisach internetowych, stworzone w oparciu o technologię sztucznej inteligencji. Ich zadaniem jest udzielanie informacji na temat oferty oraz specyfiki działalności firm i instytucji. Wirtualnych doradców można wyposażać w dowolną wiedzę i rozbudowywać ją stosownie do potrzeb.
Udostępnienie w sieci nieoficjalnego serwisu wirtualnych rzeczników kandydatów na prezydenta pomaga wyborcom w uzyskaniu informacji na temat polityków. Pojawienie się w sieci wirtualnych rzeczników prasowych pokazuje też jak można wykorzystać nowoczesne narzędzia internetowe w kampanii wyborczej.
Serwis zaprojektowała firma Stanusch Technologies, specjalizująca się w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania wykorzystującego sztuczną inteligencję.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.