Firma Polskie Książki Telefoniczne wprowadza Wirtualny Spacer – narzędzie reklamowe dla firm z bazy pkt.pl. To nowa funkcjonalność, która umożliwia nawigację po centrach handlowych oraz głównych ulicach polskich miast w technice zdjęć panoramicznych 360°. Innowacyjne i multimedialne rozwiązanie reklamowe jest już dostępne na stronie spacer.pkt.pl. Pierwszym polskim miastem objętym projektem jest Wrocław.
Wirtualny Spacer to system umożliwiający panoramiczne obejrzenie wnętrz firm, sklepów i instytucji. Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne jest pierwszą i jedyną w Polsce firmą, która projekt Wirtualny Spacer realizuje wewnątrz budynków (np. centrów handlowych) oraz najważniejszych ulic handlowych w wybranych miastach. Serwis udostępnia firmom możliwości reklamowe w obrazie 360°. Dzięki niemu klienci pkt.pl mogą multimedialnie zaprezentować wnętrze swojej firmy czy punktu handlowego. Docelowo aplikacja zawierać będzie panoramiczne zdjęcia i wizualizacje wszelkich punktów usługowych zlokalizowanych przy najważniejszych ulicach oraz w centrach handlowych we wszystkich większych miastach zarówno w Polsce, jak i w Austrii, Danii, Finlandii, Holandii i Szwecji.
„Serwis Wirtualny Spacer faktycznie umożliwia spacer po wirtualnej ulicy i wirtualnej galerii handlowej. Aplikacja wyznaczy całkowicie nową jakość na rynku reklamy. Już dziś wprowadzamy narzędzie, które za kilka lat będzie powszechnie stosowanym rozwiązaniem promocyjnym. Innowacja, którą uruchamiamy w serwisie www.pkt.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wyznacza zupełnie nowy kierunek działań reklamowych. Rozpoczęty w kwietniu 2009 we Wrocławiu projekt pilotażowy aplikacji zakończył się sukcesem. Obecnie pracujemy nad wzbogaceniem serwisu Wirtualny Spacer o firmy i sklepy zlokalizowane przy głównych ulicach oraz centrach handlowych kolejnych miast” – powiedziała Ewa Kasiak, dyrektor Działu Internetu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Pierwszym miastem włączonym do projektu pkt.pl Wirtualny Spacer jest Wrocław. Wirtualnie można już podziwiać Galerię Dominikańską oraz ulice handlowe w centrum Wrocławia. W przyszłości Wirtualny Spacer pkt.pl swoim zasięgiem obejmie punkty handlowe i najbardziej atrakcyjne turystycznie miejsca w całej Polsce. Spółka zamierza w tym celu podjąć współpracę z partnerami zewnętrznymi, m.in. portalami turystycznymi.
Najważniejsze funkcje serwisu Wirtualny Spacer dostępne na www.pkt.pl to:
- Wariant „Wstąp do firmy” umożliwiający prezentację zdjęcia 360° wnętrza firmy, sklepu czy restauracji.
- Wirtualne centrum handlowe, czyli nawigacja po centrach handlowych w technice zdjęć 360°. Funkcja ta umożliwia przechodzenie pomiędzy piętrami oraz połączenie z opcją „Wstąp do firmy”.
Zdjęcia dostępne w systemie Wirtualny Spacer są fotografiami najwyższej jakości. Wprowadza się je z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, a każde zdjęcie jest dokładnie weryfikowane pod kątem ochrony prywatności. Elementy takie jak: twarze przechodniów czy rejestracje samochodów są każdorazowo zamazywane, aby uniemożliwić identyfikację.
Zamieszczenie panoramicznych zdjęć sklepów w serwisie Wirtualny Spacer wymaga kontaktu z przedstawicielem handlowym pkt.pl, podpisania umowy oraz udostępnienia przestrzeni handlowej w umówionym czasie. Wykonaniem fotografii, zgraniem ich z aplikacją i wprowadzeniem firmy do serwisu zajmują się konsultanci pkt.pl.
W lipcu 2008 serwis internetowy www.pkt.pl został wzbogacony o zbliżoną do Wirtualnego Spaceru funkcjonalność – Kalejdoskop Miast. Na stronie głównej www.pkt.pl zamieszczono galerię zdjęć w technice 360° przedstawiających najciekawsze elementy krajobrazu jedenastu polskich miast. Fotografie zawierają opisy najciekawszych zabytków każdego miasta oraz katalogi linków do przydatnych informacji zgromadzonych w zasobach pkt.pl. Spółka pkt.pl planuje poszerzenie tej funkcji o następne miasta oraz uzupełnienie całości o typowo lokalny kontent, związany np. z aktualnymi wydarzeniami kulturalnymi i sportowymi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.