Wizje OPTIMUSA

Opublikowano: 5 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Michał Lorenc, prezes OPTIMUS S.A., przedstawił kierunki rozwoju firmy. OPTIMUS nadal będzie wiodącym dostawcą w segmentach rynku, w których tradycyjnie ma dobrą pozycję – wśród producentów serwerów, komputerów osobistych oraz notebooków. OPTIMUS zamierza jeszcze skuteczniej reagować na rosnące wymagania swoich klientów, zapewniając im dostęp do nowoczesnych urządzeń i rozwiązań technicznych w dobrej cenie. 'Moim celem jest przekształcenie OPTIMUS S.A. w mobilną, dynamiczną i sprawnie zarządzaną spółkę, która będzie wychodzić naprzeciw zmianom rynkowym' – powiedział Michał Lorenc.

OPTIMUS zamierza silniej zaistnieć na rynku korporacji i instytucji publicznych – firma będzie oferować i wdrażać dedykowane, kompleksowe rozwiązania IT, oparte o własną technologię oraz produkty partnerskie i oprogramowanie opracowane wspólnie z wybranymi partnerami strategicznymi.

Jeszcze w tym roku oferta firmy poszerzona zostanie o kolejne wysokomarżowe produkty z segmentu elektroniki użytkowej, takie jak telewizory plazmowe, LCD oraz modemy. Celem jest stworzenie kompleksowej oferty 'Cyfrowego Domu' dla użytkowników indywidualnych. OPTIMUS przygotowuje również ofertę 'Cyfrowego Biura' dla firm z segmentu SOHO (mikro i małych przedsiębiorstw). Oferowane systemy oparte będą o technologię IP (Internet Protocol). Umożliwią klientowi tworzenie bezprzewodowych sieci LAN, IP, dostęp do najnowszych funkcji komunikacyjnych oraz podniosą efektywność pracowników.

Michał Lorenc pełni funkcje Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego OPTIMUS S.A. od września br. Zarząd OPTIMUS składa się obecnie z trzech osób. Do Michała Lorenca oraz Małgorzaty Walczak (wiceprezes i Dyrektor Zarządzająca OPTIMUS) od 1 października br. dołączył Rafał Pawłowski, pełniący funkcje wiceprezesa i Dyrektora Finansowego.

Sylwester KozakWizje OPTIMUSA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.