Firma Yahoo! wprowadza własną przeglądarkę internetową. Yahoo! Axis dostępna dla urządzeń mobilnych oraz komputerów osobistych i ma odświeżyć nawyki korzystania z internetowych zasobów.
Przeszukiwanie internetu nadal opiera się przede wszystkim na tekście. Wpisując frazę kluczową w okno wyszukiwarki, użytkownik otrzymuje listę rekordów w postaci linków tekstowych. Dużo czasu może zająć odszukanie strony, która go zainteresuje. Yahoo! zamierza to zmienić.
Wyszukiwarka Yahoo! zastępować chce tekstowe wyniki wyszukiwania. Wpisując słowo kluczowe użytkownik zobaczy w ramach wyników wizualną prezentację witryn WWW. Wyniki pojawią się na osi, podobnej w nawigacji do interfejsu Cover Flow firmy Apple na OS X. Wyniki wizualne mogą być synchronizowane pomiędzy wieloma urządzeniami na tym samym koncie użytkownika. Oznacza to, że wyszukiwanie rozpoczęte na osi wyszukiwania w Yahoo! na iPhone może być kontynuowane na komputerze z systemem Windows i z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki Yahoo!
Firma oferuje trzy możliwości logowania się do osi wyszukiwania. Można tego dokonać za pośrednictwem konta Yahoo!, Facebook czy Google +. Yahoo! Axis pozwala na dzielenie treści na Twitterze, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Pinterest. Aplikacja posiada też współdzielony adres URL i pole wyszukiwania.
Axis jest już dostępna dla urządzeń z systemem iOS oraz jako rozszerzenie przeglądarki Chrome, Safari, Firefox i Internet Explorer. W opracowaniu są wersje dla systemu Android oraz telefonów z systemem Windows.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.