Wizz Air rozbudowuje e-commerce o funkcję Trip Planner

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Wizz Air, niskokosztowa linia lotnicza, ogłosiła wprowadzenie usługi Trip Planner, nowego narzędzia mającego na celu inspirowanie pasażerów, którzy są niezdecydowani w wyborze kierunku swoich wakacji.

Wizz Air rozbudowuje e-commerce o funkcję Trip Planner 1Trip Planner pozwala pasażerom odkrywać nowe miejsca, oferując wybór elastycznych filtrów w oparciu o kategorię wakacyjną, lotnisko wylotu, datę, czas trwania podróży oraz budżet. Następnie WIZZ wyszukuje w swojej siatce połączeń liczącej ponad 550 tras proponowane miejsca docelowe, które spełniają wymagane kryteria. Pasażerowie mogą wybierać spośród wielu kategorii wakacyjnych, takich jak: wyjazd typu „city break”, rodzinne wakacje, sporty zimowe, przygoda/sport, romantyczne wakacje, plaża czy rozrywka i życie nocne.

Wizz Air stale rozwija swoją stronę internetową. Niedawne uzupełnienia oferty WIZZ obejmują nowo opracowaną siatkę cenową, bezpłatną korektę nazwiska, możliwość 48-godzinnej taryfy Fare Lock i usługę Elastyczny Partner Podróży.

Mając szóstą najczęściej odwiedzaną stronę internetową linii lotniczej na świecie, nieustająco staramy się zwiększać zadowolenie klientów. Długo oczekiwana, nowa wyszukiwarka zachęci naszych pasażerów do odkrywania unikalnych i ekscytujących kierunków w stale rozwijającej się siatce połączeń WIZZ. Wierzymy, że usługa Trip Planner zostanie doceniona przez tych, którzy pragną odwiedzać nowe miejsca i przeżywać ekscytujące przygody korzystając z niskokosztowych podróży z Wizz Air. Zachęcamy wszystkich do śledzenia naszego profilu w mediach społecznościowych (facebook), gdzie będzie można znaleźć kilka prawdziwych perełek z naszej siatki połączeń – powiedział Harry Drok, szef działu e-commerce w Wizz Air.

Więcej informacji na stronie wizzair.com.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top