Od 1 czerwca 2011 roku funkcję prezesa zarządu Iweii.com – spółki działającej w obszarze marketingu afiliacyjnego, należącej do Grupy ADV – objął Wojciech Kąkol, który zastąpił na tym stanowisku Sławomira Kornickiego.
Nowa struktura właścicielska i zarządcza Iweii.com związana jest z przejęciem spółki Walkin.pl i tym samym rozszerzeniem działalności operacyjnej w obszarze m-couponing’u.
Wojciech Kąkol od ponad 15 lat piastuje menedżerskie stanowiska zarówno w firmach polskich, jak międzynarodowych korporacjach. Jest specjalistą w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju strategii sprzedaży, CRM oraz kreowania nowych możliwości rozwoju biznesu.
Od 2010 roku Wojciech Kąkol pełni funkcję prezesa zarządu Walkin.pl Sp. z o.o. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. jako członek zarządu Arteria S.A. (2009-2010). W czasie wieloletniej kariery zawodowej był również prezesem zarządu Eurokredyt – Ukraine (2008-2009) oraz dyrektorem Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej w GE Money Bank S.A. (2004-2007). W dotychczasowej pracy zajmował także stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej w TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. (2001 – 2004).
Wojciech Kąkol ukończył studia MBA w Copenhagen Business School oraz Politechnikę Gdańską, zdobywając tytuł inżyniera mechanika.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.